Thursday, November 03, 2005

Δεν εχω πιο ωραιο...





...απο το να ταξιδευω στην Ηπειρο και στη Δυτικη Μακεδονια αυτη την εποχη.Να οδηγω σε δρομους κακοτραχαλους και αγνωστους στους χαρτες και στα χλιδατα τζιπ.Να συναντω χωρια ξεχασμενα και ανθρωπους ηρεμους και φιλοξενους.Ισως μια ιδεα απο τα χρωματα μπορω να μεταφερω(και αυτο σιγουρα δεν ειναι αυτο που φαινεται)αλλα αυτο που δεν μπορω με τιποτα να μεταφερω-και λυπαμαι-ειναι η μυρωδια.Απ'το καμμενο ξυλο,απ'το νωπο χωμα και τα φυλλα,απ'τα ψημενα καστανα και τα φρεσκα καρυδια,απ'την ψιχαλα.Δυστυχως ολ'αυτα μενουν στο δικο μου μυαλο που ανυπομονει να ξαναπαει σ'αυτα τα βουνα για αλλη μια φορα.Δεν εχω καλυτερο πραγμα απο το χειμωνα σ'αυτα τα μερη.Ξανα και ξανα και ξανα.

5 comments:

mn8 said...

δικε μου! Ανεβα και στην Βασιλιτσα, ανεβα στα βουνα των Γρεβενων να σου φυγει το μυαλο;) Σε καταλαβαινω, τα μερη τουτα ειναι η πατριδα των γονιων μου [η Δυτικη Μακεδονια δηλαδη];) Καλο ταξιδι!

Anna said...

Σαν ηπειρωτισσα σε καλωσοριζω κι εγω στα μερη μας, χαιρομαι που σου αρεσει τοσο :)

xryc agripnia said...

@Mn8...σ'αυτα τα βουνα ταξιδευω τα τελευταια δεκα χρονια καθε χειμωνα.Εχω αφησει εκει το μυαλο μου γι'αυτο παω συνεχεια.
Αααα και για να μην το ξεχασω...οχι και δικε μου!

@Αννα...ευχαριστω για το καλωσορισμα αν και πρεπει να ομολογησω οτι εχω και εγω ριζες απο εκεινα τα μερη.

mn8 said...

χιλια σορρυ, επανορθωνω :)

πολυβιος said...

στο νυμφαίο έχω περάσει πολλά σ/κ. η διαδρομή από τις λίμνες είναι μοναδική. road trip.