Tuesday, November 22, 2005

Εξω βρεχει ...

...και χιονιζει απο το πρωι.Κατι τετοιες μουντες μερες τα μουσικα μου γουστα γινονται πολυ περιεργα.Ασυνηθιστα βαρια.Ηθελα να μεταφερθω ξαφνικα σ'ενα ωραιο μπαρ με μεγαλη τζαμαρια και να πινω κρασια ολη μερα.Ας πουμε...

Σ'εκεινο το Βερολινεζικο μπαρ με την ωραια μουσικη,που μειναμε τελευταιες(οι τρες μας) και πιναμε σαμπανια.

Σ'εκεινο το φοιτητικο στη Padova που σε καποια φαση χτυπησε ενα καμπανακι και μας βγαλαν ολους εξω,για να μπουνε μεσα αυτοι που θα τρωγανε.

Στο καφε του Ελευθερουδακη στην Αθηνα,που οποτε παω λειωνω στους καναπεδες.

Σ'εκεινη την pub στο Εδιμβουργο-tron tavern,νομιζω-που πηγαμε 11 παρα και δεν προλαβαμε καν τη μπυρα μας να πιουμε.(ξαναπηγαμε ομως την αλλη μερα νωρις και φυγαμε με τα τεσσερα.)

Στην Ρωμη-στο trastevere-μεσα στο μικροσποπικο εκεινο καφε με τα τρια και μοναδικα τραπεζια.

Στο Παρισι,διπλα στον κινηματογραφο,πρωτα ηπιαμε καφε 3 ωρες και μετα καθισαμε για φαγητο αλλες τοσες.

Και τελος στη Φλωρεντια,πισω απο το Duomo σ'εκεινο το καφε με τα πολλα δωματια και επιπεδα που ηταν πολυχρωμα διακοσμημενο,με πολλα μουσικα οργανα και καρεκλες απο παλιους κινηματογραφους.



Υ.Γ..η φωτο ειναι της Mindstripper και την εβαλα χωρις να τη ρωτησω αλλα νομιζω πως εχω και εγω καποια δικαιωματα,εε?

15 comments:

Παπαρούνα said...

Τέτοιες αναμνήσεις από άλλες χώρες σε κάνουν να νοιώθεις τόσο όμορφα. Παρίσι, Ουτρέχτη, Άμστερνταμ. Με καφέ, ποτά και τσιγάρα...

xryc agripnia said...

"Ευτυχείς, λυπημένοι και πότες
με κρασί, με καπνό και δυο νότες
ταξιδέψαμ' αργά, σε κρεβάτια ζεστά
μα θαρρώ πως ξυπνήσαμ' αργά."

Αφιερωμενο.

Unknown said...

πειράζει να βάλω σ'αυτά και τις μπιραρίες στην Πράγα;;;)

τσέλιγκας said...

Ωραίο αυτό το μπαρ ναι...
Περίμενα μόνος για κανα μισάωρο άλλα άξιζε τον κόπο τελικά...
Έβρεχε και ξεπλυθήκαμε για τα καλά...
Εντός κι εκτός και επι τα αυτά...

xryc agripnia said...

@spirit...φυσικα και ειναι ευπροσδεκτες ολες οι θυμησες αυτου του ειδους.

@Τσελιγκα....εχει ονομα αυτο το μπαρ που εννοεις?

τσέλιγκας said...

Όνομα;
Δε θα άλλαζε κάτι αν είχε όνομα...
Σήμερα είναι εδώ, αύριο εκεί...
περιπλανιέται γενικά...

mindstripper said...

(με ύφος σνομπ)
Μα καλά... αυτή διάλεξες;
Όσο για τα δικαιώματα, θα πρέπει να το σκεφτώ (αλκο)ολικά το θέμα. :-P

Εγώ πάλι θυμάμαι κάτι παϊδάκια με μέλι στο Βερολίνο κι ας μην ήτανε ντόπια η κουζίνα...

xryc agripnia said...

@Mindstripper...Εε,οχι και να σου μεινουν τα παιδακια,ρε συ.Μολις προχθες ελεγα οτι δεν μου ειχαν αρεσει καθολου.

@Tσελιγκα...εχεις δικιο.

nonplayer said...

Εμένα, άσχετος όπως πάντα, μου θυμίσατε το δοκίμασμα του Beaujolais Nouveau στα μικρά μπαράκια του Markt, κάπου στη νοτιοδυτική Γερμανία. Είναι η εποχή του τώρα. Δοκιμάστε το όπου το βρείτε. Κάνει και γαμώ τα κεφάλια!

drskafidas said...

τα μπιστρό στις βρυξελλες, τα illegal parties στο manchester, τις pub του μπελφαστ, τα καραβάκια στην παραλία της σαλονίκης..

mindstripper said...

Ε και τί να κάνω που εμένα μου αρέσανε δηλαδή; (άσε που και τα δικά σου εγώ τα είχα φάει αν δεν με απατά η μνήμη μου)

mindstripper said...

Σαλονίκη και Λίμνη Πλαστήρα.
Port D'Orléans, Sacré Coeur, Granby Road και The New Leicester Sound.
Πειραϊκή και St. Andrews.
Ένα παγκάκι και ένα αντίσκοινο.

(Από την αρχή το πάλευα να μην πισωγυρίσω αλλά δεν την γλύτωσα τελικά. Καλό βράδυ.)

Αστεροσκονη said...

Τελικά διαπιστώνω πως μόνο η γκρίνια μένει απο τα κρύα του χειμώνα. Τις πιο όμορφες αναμνήσεις εκείνος μας τις χάρισε.

Σε ευχαριστώ και για την επίσκεψή σου στο δικό μου "όνειρο"....

Juanita La Quejica said...

Εγώ πάντως βολεύομαι και με μια ζεστή σοκολάτα στο DeFacto στην παραλία της Νέας Μάκρης, σε τραπεζάκι ακριβώς πάνω από την φουρτουνιασμένη θάλασσα. Όσο βαριέμαι αυτό το μέρος το καλοκαίρι, τόσο όμορφο μου φαίνεται τον χειμώνα...

xryc agripnia said...

Beholder
Maiandros
drskafidas
smindstripper
Juanita La Quejica
...ευχαριστω για τις εικονες.

Τελαμωνα μου....αλλος εχει το ονομα και αλλος τη χαρη?