Friday, May 22, 2009

Άπνοια.

Χαιδευω το στομαχι μου εδω και δυο μερες. Του μιλαω, κανω μικρες εκπνοες και το χαιδευω μπας και το καλοπιασω και σταματησει να με ποναει. Νομιζω οτι μ'εχει πιασει κριση πανικου και ολα μου τα οργανα αρχιζουν να με εγκαταλειπουν.
Ονειρευομαι μια βουτια στη θαλασσα που δεν καταφερα ακομα να παω. Ονειρευομαι μια βοηθεια εξ ουρανου - γιατι μονο ετσι ερχονται αυτες οι βοηθειες - που θα βαλει και μενα και τους φιλους μου σε μια ταξη. Δεν μπορω να βγαλω απο το μυαλο μου την Ε. να καταρρεει ενα πρωι και εγω να μην μπορω να κανω τιποτα γι'αυτο αν και την καταλαβαινω οσο κανενας.
Θα 'θελα να ειμαι μικρη, να χαιρομαι που τελειωνουν τα σχολεια, να παιζω μπουγελο και το μονο που να με καιει ειναι ποσα μπανια θα κανω και ποσα παγωτα θα φαω.

10 comments:

Me:Moir said...

Ψάξε και βρες το μαγιό σου κοριτσάκι :)

efoudi said...

ωραίο το νέο βάψιμο του blogoσπιτου.

όλα αλλάζουν κάποια στιγμή.
believe it.

*ένα τραγουδάκι παρακαλώ απόψε να ξορκίσουμε τις ζόρικες μέρες,να υποδεχθούμε τις καινούργιες.

alienlover said...

περαστικά και υπομονή όμορφη Archive, όλα θα περάσουν, ο καιρός για τα πολυπόθητα μπάνια είναι πολύ πολύ κοντά. Υπέροχες οι νέες σου ζωγραφιές, θέλω κ εγώ να αλλάξω το template μου αλλά δεν βρήκα τίποτα τόσο μα τόσο όμορφο!

φιλιά γλυκά
το άλιεν

Root said...

Είπεν δε κύριος προς archive είδον την κάκωσιν αυτής και την κραυγή αυτής ακήκοε πορεύσου προς την γην της Βουρβουρούς γην αγαθήν και πολλήν γην ρέουσα γάλα και μέλι εις τον τόπον των Βουρβουραίων λάβε και την ράβδον τούτιν και εισέλευσε εις ύδωρ και ράπισε ύδωρ δια να περάσεις απέναντι εις Διάπορον και εποιησεν archive παντα οσα ενετειλατο αυτω κυριος ουτως εποιησεν και έπραξε το θέλημα του κυρίου και σχίσθηκε η θάλασσα και πέρασε η archive απέναντι και εχάρει πολύ και έμεινε εκεί ένα Σ/Κ εις αντίσχοινον και εγαλήνεψε η καρδιά αυτής και μπάνια πολλά έκανε και χαλάρωσε και έφαγε αχινούς πολλούς και όστρακα πολλά έφαγεν!

0comments said...

Φιλιά απ' τη δροσερή Δράμα.

zekia said...

και γω αυτό ακριβώς θα θελα, δροσίζομαι και μόνο απο τη σκέψη, παγωτά, μπάνια και μπουγέλα...

φραχτης said...

μια βουτια στα νερα της αγ.αννουλας !

Τυπος Νυχτερινος said...

Εγώ να δεις πόσο θα το ήθελα archive μου... εγώ να δεις!

xryc agripnia said...

:)

Σας φιλω.

Χρήστος Α. Μιχαήλ said...

Κι εγώ που βιάζομαι να μεγαλώσω...