Wednesday, October 29, 2008

Music para siempre!

Ανοιξε το παραθυρο να μπει καθαρος αερας στο σπιτι.
Ριξε το cd (1 & 2) και τσιτωσε τα B & W (900 ευρα το ενα παρακαλω,πρεπει να τα βγαλουν τα λεφτα τους) και ασε τη γειτονισσα να μουρμουραει..
Ο αερας ερχεται δροσερος, οπως ολες αυτες οι μουσικες απο την ελληνικη σκηνη που σκανε μυτη εντελως απροβλεπτα και ευχαριστα.
Βλεπε Monika, Loopa Scava & Cayetano, Sunset Blvd, Maraveyas Ilegal και αλλα πολλα-ευτυχως.
Ακου, νοιωσε και στηριξε τα παιδια γιατι πραγματικα το αξιζουν.

Τα φιλια μου.

5 comments:

DR PAKO® said...

B & W ... τα φοιτητικά μου χρόνια μου θύμησες!!!
Ας υποστηρίξουμε όλοι αυτά τα παιδιά για να μην γκρινιάζουμε συνέχεια πως η Ελλάδα δεν βγάζει τίποτα το αξιόλογο!
Τα φιλιά μου, ακουστικά...
(ακούς εκεί "Τα φιλιά μου" για να κλείσεις το κείμενο!? :P )

musica said...

Λοιπόν έχω λιώσει τα εξής cdιά:

Monika --->τουλάχιστον μια φορά την ημέρα εδώ και αρκετό καιρό.Τέλος.Αυτό το cd θα μείνει στην ιστορία.

Mama--->τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα.Το blue θα μείνει στην ιστορία.

Loopa Scava--->Μια φορά την εβδομάδα.Έχω κολλήσει με αρκετά κομμάτια.Δεν θα μείνει και στην ιστορία αλλά τουλάχιστον μέχρι τον επόμενο χειμώνα θα το ακούω.

Sunset Blvd--->Κόλλημα μεγάλο.Και τα δύο cd ...παλιό και νέο ...θα μείνουν στην ιστορία.

V-Sag (Feather)--->Τι να πώ.Από την ώρα και την στιγμή που τον ανακάλυψα έχω ξετρελαθεί. Ιστορία ολόκληρη.

Μόλις γύρισα σπίτι...ψήνομαι για για ...why ...tell me why...

blisses!!!

lakis said...

Μακάρι να μπορούσα ν' ακούσω μουσική όπως παλιά. Τώρα μόνο όταν οδηγώ ή περπατώ με συντροφεύει. Νύχτα καλή

τσέλιγκας said...

Παίζεις και Μακρόπουλο στα B&W;;;;; Εεεεε;;;;;;;

Root said...

Με τάραξες σήμερα. Δυσάρεστα, αλλά έχεις κάθε δικαίωμα. Σήμερα διάβαζα και διάβαζα. Ούτε μια λέξη. Ούτε ένα Σ. Τι θέση να έχω άραγε στην καρδιά σου; Δε σε κατηγορώ. Δέν μπορεί, θα υπάρχει ένα κοινό σημείο!