Wednesday, October 18, 2006

"Κίνησε........κι ήταν ημέρα Σάββατο."

Σύμφωνα με δελτίο καιρού της Ε.Μ.Υ., στο Νότιο Ιόνιο, τη θάλασσα Κυθήρων, το Νοτιοδυτικό Κρητικό, το Νοτιοδυτικό Αιγαίο, το Νοτιοανατολικό Αιγαίο - Ικάριο, το στενό Καφηρέα, επικρατούν άνεμοι βορειοανατολικοί, πολύ θυελλώδεις 8 – 9 BF και σε ορισμένες περιοχές τοπικά, θύελλα 10 BF. Επίσης, στο Βόρειο Αιγαίο και το Κεντρικό Αιγαίο, επικρατούν άνεμοι βορειανατολικοί, θυελλώδεις 8 BF.
Οι ενδιαφερόμενοι να ταξιδέψουν παρακαλούνται να επικοινωνούν με τις αρμόδιες Λιμενικές Αρχές και τα πρακτορεία.



Υ.Γ...Ξαφνικα με επιασε ενας τρομος για την επιστροφη στην πολη.
Απο παντα με συγκινουσαν οι Αναχωρητες.Τους ζηλευα.
Η υπερανθρωπη δυναμη να τ'αφησεις ολα πισω.
Μπορω ή δεν μπορω;
Να γυρισω ή να μεινω εδω;
Να προχωρησω ή να μεινω στασιμη;
Να τολμησω ή να φοβηθω;
Να καταναλωσω ή να καταναλωθω;
Ή μηπως να αναλωθω;
Αν αυτη ηταν η τελευταια μου μερα στη γη,πως θα΄θελα να την περασω;


Αντικοινωνικοτητα στο επακρο.

9 comments:

Anonymous said...

χμμ..

musica said...

χμ...καθώς τα τελευταία 2 χρόνια συνεχώς "φεύγω" ...ικανοποιώντας, ή τέλος πάντων πιστεύοντας πως ικανοποιώ την ανάγκη φυγής που με χαρακτηρίζει...συνειδητοποίησα μόλις προχθές που οδηγούσα φεύγοντας από την Θεσσαλονίκη(δεν θυμάμαι πόσα χιλιόμετρα μακριά συνέβει αυτό)...πως τελικά και που φεύγω και που γυρίζω και που ξαναφεύγω είναι μάταιο. Όλα τα κουβαλώ μέσα μου.Παντού κουβαλάω εμένα.Και τελικά απο εμένα δεν μπορώ να ξεφύγω πουθενά.

xryc agripnia said...

Musica...ουτε ενα,ουτε δυο,ουτε πεντε χρονια "φευγω".Εννια χρονια παω και ερχομαι και πραγματικα ακομα δεν ξερω τι εχω κερδισει απο αυτο...και πανω απ'ολα,δεν ξερω τι εχω χασει.

musica said...

εσύ σίγουρα ξέρεις καλλίτερα, μα νομίζω πως όλοι ξέρουμε τι χάνουμε. απλώς φοβόμαστε να το πούμε στον καθρέφτη. θαρρείς ντρεπόμαστε τον ίδιο μας τον εαυτό.

άντε ας πούμε και τίποτα ευχάριστο.με εκείνη την βανίλια τι θα γίνει? :)

xryc agripnia said...

Εφτασεεεεε!

:)

musica said...

καλέ πού σου στέλνω mail?!

musica said...

αααα το είδα το είδα :D

candyblue said...

φεύγοντας μακριά της...πηγαίνοντας σε άλλους γαλαξίες
μόνο τότε θα έφευγες...
Και γω αυτό θα έκανα. Ή μάλλον, εγώ μόνο τότε θα το έκανα αυτό.
Να αναχωρήσω αφήνοντας τα πάντα πίσω μου

drskafidas said...

εκτος απο το να γυρισεις ή να μεινεις εδώ υπάρχει (?) και η δυνατότητα να κινήσεις για αλλού..!