Wednesday, March 01, 2006

Απο προχθες...

που γυρισα,φαγωθηκε η μικρη να ερθει να κοιμηθουμε μαζι.Την πρωτη μερα φανταστηκα οτι το κανει για τα δωρα.Τη δευτερη ομως καταλαβα οτι της ειχα λειψει.Την εβαλα λοιπον χθες για υπνο και μετα απο κανενα τριωρο πηγα και εγω στο κρεββατι.
Ελα ομως που δεν μπορουσα να τη βλεπω ετσι ζουμπουρλουδικη να κοιμαται διπλα μου και ολο και τη χαιδευα.Μια στο ιδρωμενο της μετωπο,μια στο ζεστα της χερακια.Της εριχνα και κανενα φιλι που και που και αυτη αρχισε να ψιλοξυπναει.
Και φυσικα εγω το ουφο δεν σταματησα να κοιμηθει το παιδι αλλα βρηκα ευκαιρια και της επιασα και την κουβεντα.
Οποτε σε μια φαση γυριζει με κλειστα ματια και μεγαλο χαμογελο -σκεφτηκα εγω:τωρα θα μου πει σ'αγαπω και θα λειωσω- και μου λεει:"Μ'επρηξες".
Και εγω-σαν να ειμαι το μικρο παιδι και αυτη η μεγαλη-κατεβασα τα μουτρα και γυρισα απο την αλλη.


Ηλιολουστες καλησπερες.

10 comments:

Unknown said...

μου θύμισες μια πιτσιρίκα που την είχα υπό την προστασία μου όταν δούλευα σε κατασκήνωση, και την έλεγα μπαλίτσα, γιατί είχε πλούσια φουντωτά σγουρά μαλλιά που έμοιαζαν με μπάλα, όποτε ξεκίναγε να μου μιλήσει έλεγε το ξέρω ότι είμαι πολυλογού και άρχιζε... ;)

πολυβιος said...

τα μικρά είναι εντελώς απρόβλεπτα. κι εγώ με τα ανήψια μου έτσι συνήθως κάνω. καλό μήνα, αγαπητή.

nyctolouloudo said...

όταν τα παιδιά έχουν πάρει επιτέλους την απόφαση να κοιμηθούν δεν τα ξυπνάνε...
άστο πιά, θα το κατσιάσεις...! ;-)

xryc agripnia said...

@Σπυρο...δεν μπορεις να φανταστεις τι σε περιμενει!Αυτα ειναι τα ωραια!

@Spirit,Polyvie...ειναι εθιστικα τα ατιμα!Καλο μηνα!

@Χρωματα..."Ειναι μακαροναδα...τι να κανουμε!"

:-)

ViSta said...

....! :-)

Μια απο τις παμπολες φορες που κοιταξα τις προαλλες αν ο γιος μου ειναι σκεπασμενος στον υπνο του, ηταν τοσο γλυκουλης που δεν αντεξα και τον φιλησα στο μετωπο. Δεν αντεδρασε, νομιζα οτι κοιμωταν.
Την επομενη στο πρωινο μου λεει,
Μαμα ηρθες το βραδυ και με φιλησες... Οκ. δεν κοιμωταν.
Προχθες οταν τον εβαλα για υπνο, μου λεει
Μαμά θα ερθεις και σημερα το βραδυ να με φιλησεις στον υπνο μου;

Με ελιωσε :-)

mindstripper said...

χαχαχαχααααααα (ακόμα γελάω σου λέω...)

Άντε καλά, κερνάω σοκολάτα. Μη κάνεις έτσι. ;-)

xryc agripnia said...

@Μindstripper...Οχι,ασε καλυτερα τη σοκολατα.(Οπως ειπε και ενας φιλος πριν λιγο καιρο:"πολλες σοκολατες εχει αυτο το σπιτι ρε κοριτσια,βαλ'τε και κανεναν αντρα!".)

@Vista...Ως μαμα θα εχεις ακουσει απειρα.Εγω δυστυχως ειμαι μονο θεια.

snikolas said...

Προσπαθώ να φανταστώ το ύφος σου όταν άκουσες την ατάκα θανάτου! Είναι απίθανα τα μικρά. :)

jojo said...

εντελώς αποστομωτικά και αφοπλιστικά....
με μια τους ατάκα σε στέλνουν αδιάβαστους,
και μπορούν να σε κολλήσουν στον τοίχο.

νομίζω οτι άπαξ και μεγαλώσουμε,
είμαστε ανίκανοι να τα βάλουμε μαζί τους...

τα λατρεύουμε όμως για αυτά και για όλα τα άλλα που μας κάνουν! ;)

Μαρκησία του Ο. said...

Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια! ;-))

καλημέρα ΧΧ