Tuesday, February 14, 2006

"...ειπα να παρω τα βουνα,μ'επιασε το μερακι."


Απο μικρο παιδι δεν με θυμαμαι ποτε να ετοιμαζομαι για καπου και να εχω τα πραγματα μου ετοιμα,μια-δυο μερες νωριτερα.Ολα τελευταια στιγμη.
Βεβαια,το περιεργο ειναι οτι σπανια ξεχναω κατι.Τι να χρειαστω δηλαδη εκτος απο ρουχα,παπουτσια, φωτογραφικη, φορτιστες,διαβατηρια και λεφτα;(Χμμμ...λιγα μου φαινονται.)
Να μην ξεχασω να εκτυπωσω το εισιτηριο μου.Και ν'αφησω το ψαρι μου σε καλα χερια.Να παρω τον οδηγο για το Βερολινο.Να παρω και οτι βρηκα στο δικτυο για την Κοπενχαγη-δυστυχως οδηγο δεν βρηκα.Να παρω τις διευθυνσεις των φιλων μου για-χειρογραφες-καρτες.Να βγαλω λεφτα.Να ποτισω τα λουλουδια.Να πληρωσω το ρευμα.Ααα,και να φτιαξω και τη βαλιτσα μου.
-Ουφ,μωρε...πως κανεις ετσι! Εντεκα μερες θα λειψεις.Το θεμα ειναι ποτε θα φυγεις.
-Αυριο.
-Και εχεις να κανεις ολ'αυτα;Χαχαχαχα.Θα σε περιμενω για καφε μεθαυριο.
-...................


Αφηνω πολλα φιλια,καλημερες και καληνυχτες για ολες τις μερες που θα λειπω.

Και ενα τραγουδακι-τραγουδαρα .


Υ.Γ....Θα προσεχετε το blogοσπιτο μου;
Υ.Γ2...Μετα απο αυτο το ταξιδι αρχιζει το καλοκαιρι-οσο χειμωνας και να'ναι.

12 comments:

nyctolouloudo said...

καλό σου ταξίδι και δεν σε ζηλεύω!!

jojo said...

Εγώ πάλι ζηλεύω πολύ γιαυτό κοίτα να περάσεις τέλεια!!!

Αλλα περισσότερο ζηλεύω που στο δικό σου ημερολόγιο σε ένα μήνα αρχίζει το καλοκαίρι....

Καλό ταξίδι!

mindstripper said...

Καλά ταξίδια (χρουμφ)
Καλά ψώνια (χρουμφ)
Καλές φωτογραφίες (χρουμφ)
Θα στο προσέχουμε το blogόσπιτό σου (σίδερο δεν κάνω πάντως).

Θα μου λείψεις κοπελιά.
Φιλιά στα μούτρα σας.

Παπαρούνα said...

η γιαγιά να μείνει σπίτι, εντάξει;:ρ

Κωστής said...

Καλό ταξίδι!!!!

Berlin rules!!!Και να μη θυμηθώ καλύτερα μπύρες, χοιρινά και λουκάνικα γιατί θα με πιάσει μια μελαγχολία. Το μόνο θέμα είναι ότι τέτοια εποχή έχει συνήθως ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ κρύο!!!

Μη τυχόν και ξεχάσεις γάντια, σκούφο και κασκόλ!!!

KV said...

μια χαρά σε κόβω στον χρόνο σου ... έχεις μλια ολόκληρη μέρα, βαλίτσες για μετανάστευση προλαβαίνεις να φτιάξεις!!!

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ,
όταν γυρίσεις να μας γεμίσεις εικόνες !

Μαρκησία του Ο. said...

Καλό ταξίδι!

να περάσεις όμορφα, να ξεκουραστείς, να γεμίσεις εικόνες, μουσικές, αγκαλιές ....
(και να μας στείλεις και καμιά κάρτα! ;-)

πολλά φιλιά
ΧΧΧ

Υ.Γ. Και να ζηλεύω δεν το λέω! ;-)

Ziggy said...

Elpizw mono na min se epireasoun poloi oi Oi Va Voi kai akolouthiseis to paradeigma tou refugee....

τσέλιγκας said...

Καλά ταξίδια γενικώς και καλή επάνοδο ;-)

xryc agripnia said...

Thank you all!
I'll be back soon.

snikolas said...

Καλό ταξίδι. Καλά να περάσεις. Α, που είσαι; Να μας φέρεις και photos!

Unknown said...

μπράβο archive καλό ταξίδι περιμένω φωτό, τώρα που γύρισα όλοι φεύγετε;;; η μοίρα μου πάντα ανάποδα πάω τέσπα θα σου προσέχω το μπλογκόσπιτο αρκεί να μη μου ζητήσεις τίποτα σφουγγάρισμα να κάνω... για τα ταξίδια έχω πάντα μια βαλίτσα σταντ μπάι με τα απολύτως απαραίτητα και απλά προσθέτω τα υπόλοιπα ;) να γεμίσεις τις μπαταρίες σου με καλές εμπειρίες, εικόνες, αρώματα, γεύσεις, χρώματα και φυσικά μουσική