Tuesday, January 17, 2006

Προσπαθωντας να γραψω...


...ενα cd με ελληνικα ακουσα 833 αγαπημενα κομματια που δεν ειχα σκοπο να τα βαλω στο cd αυτο.Μετα πηγα στους δισκους μου και θυμηθηκα την αγαπη για την ελληνικη μουσικη που ειχα καποτε.Βρηκα δισκους που ειχα ξεχασει,δισκους που δεν ηξερα οτι εχω,δισκους που εψαξα αλλα δεν βρηκα.Εβαλα και ακουσα morel...ποσα χρονια ειχα να 'κουσω.Δυο τραγουδια απο τους αγωνες Κερκυρας.Βασιλη Νικολαιδη.Τον απιστευτο δισκο που εκανε ο Μαμαγκακης για την -λατρεμενη μου- Εκδρομη του Κανελλοπουλου.Το Σαμποταζ της Πλατωνος.Τις ρωγμες του Λαγιου.Αγαπημενους Χανομαι γιατι ρεμβαζω.Τους 10 παιδικους καυμους του Σταυριανου.
Τα πρωτα των Φατμε με εντονη επαναληψη στο Διπλη μοναξια.Τους Αφορισμους του Κασσαρα σε ποιηση Σκαριμπα.Τη μουσικη απο το Κηπο με τ'αγαλματα και κοντεψα να βαλω τα κλαμματα με τις θυμησες που μου εφερε.Τα παιδια να βγαινουν πισω απο τους κουρους και τις κορες και εγω να τρεχω με ψευτικο παγωτο στο χερι για να μην το χασω.Προσεξα οτι ο περισσοτερο χρησιμοποιημενος δισκος μου ειναι τα Μωρα στη Φωτια-αγορασμενος το 90.Ο περισσοτερο προσεγμενος,ενα σπανιο βινυλιο με τη δικη της Χουντας-πριν χρονια ειχα μαθει οτι η συλλεκτικη του αξια ξεπερνουσε το ενα εκατομμυριο.Θυμηθηκα οτι ο πιο αδικοχαμενος ηταν ο πρωτος των Γενια του χαους που εχασα σε ενα στοιχημα.Βρηκα εναν που ειχα κλεψει-και ακομα νοιωθω χαλια οχι γιατι τον εκλεψα αλλα δεν θελω να θυμαμαι απο που τον εκλεψα-των Αερα Πατερα.
Επιασα και ενα δισκο που ειχα να τον ακουσω 3 χρονια τωρα.Το αγαπημενο τραγουδι του παππου μου,που οταν το ακουγε στο σπιτι,στο αυτοκινητο σταματουσε να μιλαει,ακουγε και μας ελεγε...σσσ.τωρα ακουμε.Και απο ολα αυτα που ειπα παραπανω,αυτο θελω να ακουσετε.

7 comments:

Filotas said...

Morel τι μου θύμισες ρε archive? Και να ήταν μόνο αυτοί θρυλικοί πια! Καλησπέρες!

xryc agripnia said...

Καλησπερες,καλησπερες.

nonplayer said...

Έτσι μας λες, ότι ασχολείσαι με δίσκους και καλά, γι ανα μην παίρνουμε έγκαιρα χαμπάρι ότι κάνεις και τις βολτίτσες σου Κυριακή πρωί που άλλοι ξενιτεύονται!

xryc agripnia said...

Στρατηγε μου,ορκιζομαι πως δεν θα το ξανακανω!Μας λειψατε!

Qfwfq said...

Ο ομώνυμος των Μωρά Στη Φωτιά ... ο πιο αγαπημένος ελληνικός δίσκος.

Παπαρούνα said...

μετά μου λες να μη κομπλάρω...
καλά...
καλά...
γκρρ!

CD said...

we like what u like