Monday, June 30, 2008

Τα τρια Δεν.

Δεν θα πας στη δουλεια.
Δεν θα γκρινιαζεις αφου στο λεμε για το καλο σου.
Δεν θα κανεις μπανιο στη θαλασσα.
Αμαν πια! Βαρεθηκα!
Και οσο μου τα λενε αυτα τοσο εγω σκεφτομαι παραλιες και θαλασσες και βουτιες και αρμυρα φιλια. Και τωρα να, θα ηθελα να ειμαι στη Ναξο, σε ενα μικρο κολπακι στον Ορκό και να μην βγαινω απο τη θαλασσα οσο και να μου φωναζεις. Μετα να παρουμε το μηχανακι, να ασπρισουμε απο το χωματοδρομο και να παμε σε εκεινη την ταβερνα με το μοναδικο δεντρο μπροστα στη θαλασσα. Γυμνα τα ποδια να παιζουν με την αμμο, παγωμενη μπυρα, πατατες και σαλατα. Δεν θελω πολλα σου λεω. Ασε με.

7 comments:

mistounou said...

Αχ, βρε κουκλί μου, αχ, τι μου θύμισες..Αντε, μην παραπονιέσαι,ε?

Anonymous said...

[θεια παίρνει στοργικά τι μικρή παραπονεμένη γκρινιαρούλα στην αγκαλιά της...]
Σωπα σωπα....

φραχτης said...

στην Παρο και στην Ναξο τον αερα σου ν'αλλαξω ...
τον καπεταν Αντρεα Ζεπο χαιρομαι οταν σε βλεπω , να τον παρουμε μαζι ???

φραχτης said...

μαζι και το 2ΕΥΡΩ ?

DR PAKO® said...

Ωχ... τα δύο πρώτα "δεν", μου θυμίζουν εμένα...
Ειλικρινά όμως... "για το καλό σου είναι"! Χεχε!
Κουράγιο, κορίτσι! Αν μπορώ να βοηθήσω κάπως, call me!
Τα φιλιά μου, Ναξιώτικα...

Naf said...

Ωχουυυυ κι οταν σου λένε να μην κανεις κάτι...εσύ το θές περισσότερο...γμφ!

xryc agripnia said...

**mistounou... E,μα να μην γκρινιαξω και εγω λιγο;

**AuntDonna... Σνιφ,σνιφ!

**Βρωμοσκυλο... Μολις ανοιξω τον κουμπαρά,φυγαμε!

**Γιατρε μου... Μην κρυφογελας γιατι θα σου στειλω και εσενα τη φωτογραφια με το "τραυμα" και θα το παθεις το εγκεφαλικο,οπως ο απο πανω σου.

**Νaf... Γμφφφφφφ....καλα τα λες!

Φιλια πολλα,σε ολους.