Tuesday, June 17, 2008

Σα βαλσαμο ενα πραγμα...

...οι ευχες σας.

10 comments:

Anonymous said...

Καλώς το μου καλώς το μου!!!!
Έλα βάλε τα καλοκαιρινά σου να βγούμε στο μπαλκόνι,και πήρα και φρέσκο δυόσμο απο το παζάρι!!!
W E L L C O M E B A C K B A B E !

φραχτης said...

αλοου αλοου !! βρωμοσκυλο σιδερενια !
καλως γυρισατε !!!

DR PAKO® said...

Ουφ!!! Τέλος?
Τα φιλιά μου, βαλσαμωμένα...

Me:Moir said...

Βρωμόσκυλο?
(Μ'άρεσε, έτσι θα σε λέω στο εξής)
Περαστικά σου, (βρωμόσκυλο) και όχι όλο ίντερνετ τώρα, κοίτα να ρίχνεις και καμιά ξάπλα...

καλημέρα said...

Μπράβο πουλάκι μου!
Περαστικά, περαστικά, περαστικά!

Anonymous said...

Καλη αναρρωση ρε κοπελα ομορφη

καλημερα κι αγκαλια
xxx

xryc agripnia said...

**AuntDonna...Κατσε να τελειωσω τα φαρμακα και θα πρεπει να πας και σε αλλο παζαρι.
:)

**Φραχτης...Βρωμοσκυλο,σε λιγο ερχεται ο καιρος,θα σου τα ψαλλω απο κοντα.Σταδιαλα!
:)

**Γιατρε μου...Παει και αυτο,εε;
:)

**me:moir...Aυτο ειναι κωδικας που χρησιμοποιουμε στο νησι.Αν σου αρεσε σου δινω το ελευθερο.
(και μην με καρφωνεις.Δεν εντεχω αλλη ξαπλα.Πονεσε ο κ...ς μου.
:)

**Αναστασια...Ευχαριστω,ευχαριστω,
ευχαριστω!
:)

**misstati...ευχαριστω που με σκεφτεσαι,κοριτσι.
:)

Τα φιλια μου και τα ευχαριστω μου σε ολους.

konstantinos said...

Ο,τι και να ήταν, χαίρομαι που πήγε καλά!

Καλή ανάρρωση!

nosyparker said...

Μπήκα να πω καλή ανάρρωση, αλλά με πρόλαβαν όλοι. Θα ευχηθώ λοιπόν "και μη χειρότερα" και καλό καλοκαίρι :-)

Μαρκησία του Ο. said...

Έστω και πολύ αργά, εύχομαι ολόψυχα περαστικά! και καλή ανάρρωση!

να γίνεις γρήγορα περδίκι :)

πολλά φιλιά
ΧΧ