Tuesday, June 24, 2008

Η πρωτη αισθηση.

Zεστη αφορητη. Τα πρωινα, περιφερομαι στο σπιτι σαν την αδικη καταρα. Ουτε να διαβασω θελω, ουτε να συμμαζεψω τα cd μου, ουτε να βαλω σε ταξη τους δισκους μου. Μεχρι και το ιντερνετ βαριεμαι. Βλεπω ταινιες και ονειρευομαι ταξιδια σε μερη που δεν εχω παει. Μετα κοιταω στο τραπεζακι τα τελευταια μου ευρω και ξερω οτι δεν μπορω να παω ουτε μεχρι την αλλη ακρη της πολης. Το καλοκαιρι θα ειναι δυσκολο αλλα ανυπομονω για το φθινοπωρο. Να φυγει η ζεστη και μαζι της να φυγουν ολα τα ασχημα απο τη ζωη μου.

Φιλια και καλημερες.

8 comments:

mata said...

Το εξοχικό μας (εκείνο που μοιάζει με σκηνή και τέντα, ξέρεις…) είναι πάντα ανοιχτό για καλή παρέα.

Αν δεν κάτσει το νησί, καθόμαστε εμείς…
;)

fvasileiou said...

Είμαι άνθρωπος του χειμώνα. Μου αρέσουν τα κρύα, οι βροχές, τα χιόνια. Δεν μπορώ τις μεγάλες, ηλιόλουστες καλοκαιρινές μέρες. Μέσα στη χαρά τους αισθάνομαι κάπως άβολα. Όπως είπε ο Γ. Άλλεν: Ξυπνάω το πρωί, ανοίγω τα στόρια κι αν δω τον ουρανό συννεφιασμένο, να φυσάει και να βρέχει, ξέρω ότι μια ακόμα υπέροχη μέρα ξεκινάει.
Έτσι περιμένω κι εγώ το φθινόπωρο.

Μόνο που δεν θα έχουν φύγει τα άσχημα από την δική μου ζωή μέχρι τότε...

DR PAKO® said...

ΤΟ φθινόπωρο θα έρθει γρήγορα και πριν καλά καλά το καταλάβουμε θυ φύγει κιόλας, ο χειμώνας θα περάσει με το κρύο του να παίρνει τα προβλήματα μας μακρυά, η άνοιξη θα έρθει με νέα σχέδια και όνειρα και να σου το επόμενο καλοκαίρι για να σε ταξιδέψει όπου δεν μπορείς να πας φέτος... και με τα προβλήματά σου ξεχασμένα σε αυτό εδώ το post!!!
Τα φιλιά μου, αισθητήρια...

Υ.Γ. : Αν δεν πετύχω στην Ιατρική, λες να γίνω μέντιουμ? :)

φραχτης said...

ειναι πολυ ωραιο να μην φορας καλτσες ... ομως !!!!!

alienlover said...

κοριτσάκι ο καιρός θα περάσει πριν καλά καλα το καταλάβουμε. κι εγώ το Φθινόπωρο περιμένω ..

φιλιά πολλά,ελπίζω να είσαι καλύτερα!

nosyparker said...

Λέω να κοιτάξεις να εκμεταλευτείς το καλοκαίρι όσο μπορείς. Αν σε βγάλει ο δρόμος κατά δω μεριά, χτύπα ένα τηλέφωνο να κεράσω μπυρίτσα ;-)

Unknown said...

δεν μπορεί κάτι καλό θα κρύβει και αυτό το άμοιρο το καλοκαίρι, εεεε;;;;)

Anonymous said...

Κάτσε και άραξε.Νομιζεις θα χεις πολλες ευκαιριες στη ζωη σου να το κωλοβαρέσεις?
Τιποτα..απλα αραξε...
Και αν θες ελα και απο μας εισαι ευπροσδεκτη πάντα!