Wednesday, September 19, 2007

To χρονικο μιας διαιτας.

Τρεις μερες τρωω μπιφτεκια ψητα. Την τριτη μερα ειμαι σχεδον σιγουρη οτι το κρεας ειναι απο σκυλο ή γατα ή ιγκουανα. Κατι αλλο παντως.

Παρασκευη:Παω στο ψυγειο,μετα απο μεσημεριανο υπνο,αποφασισμενη να φαω γλυκο. Την τελευταια στιγμη αφηνω το γλυκο και πιανω ενα φρουτο. Καταντια.

Παρασκευη βραδυ:Παμε σινεμα. Η παρεα μου δεν με λυπαται και πεφτει με τα μουτρα στα πατατακια.Με ευχαριστηση βλεπω οτι "το ποιμνιο" δεν ειναι μια ταινια που σ'αφηνει να φας. Καλα να παθουν.

Μεσανυχτα Σαββατου:Αποφασισαμε να παμε σε σπαγγετερια μιας και καποιοι(και εγω μαζι) πεινανε. Αποφασιζω και εγω να φαω. Τελικα παιρνω μια σαλατα και ουτε αυτη δεν μπορω να φαω ολοκληρη. Που καταντησα!

Κυριακη πρωι:8 το πρωι χτυπαει το κινητο μου. Μια ακαρδη φιλη,θελει τη συνταγη για τις κρεπες. Μες τον υπνο μου της τη λεω και ξαναπεφτω για υπνο. Η σκεψη της μερεντας και του καρυδιου δεν μ'αφηνει ομως. Να παρει!

Κυριακη μεσημερι:Επισκεψη σε χωριο που ειναι διασημο για τα λουτρα του και τα γλυκα του κουταλιου. Αρνιεμαι το κερασμα αλλα οι "φιλες" μου το δεχονται και μαλιστα εις διπλουν. Βαθια μεσα μου,ευχομαι να τις πιασει κοψιμο.

Τριτη: Πρωτη επισκεψη στο γυμναστηριο μετα τις ακολασιες του καλοκαιριου. Σακατεμενη,γυριζω στο σπιτι και τρωω τηγανητες πατατες και λουκανικα.
Μου φαινεται πως κατι δεν κανω καλα.

22 comments:

xryc agripnia said...

Το σχεδιο ψαρεμενο απο το νετ.

QarcQ said...

Γουργουρίζει η γάτα μου όσο διαβάζω εδώ μέσα.
Απ’ ότι καταλαβαίνω κι απ’ τις φιλές σου, όλα καλά τα κάνεις.
Φαίνεσαι, είσαι χρυσοχέρα εσύ!


Διάολε, δεν έχω γάτα.

Alkyoni said...

μετά το γυμναστήριο τέτοιο "γεύμα";;
έτσι από περιέργεια..πόσα κιλά είσαι και πόσα θες να χάσεις;;
αδιάκριτο το ξέρω,η απάντηση προαιρετική
:)
Πάντως ότι κι αν είναι πιστεύω πως το να τρως απ όλα και κυρίως ΜΕ ΜΕΤΡΟ είναι πιο φυσιολογικό απ τη "στέρηση"

xryc agripnia said...

**qarcq(σταμπουλαω τη γλωσσα μου με το ονομα σου)...Μαλλον πεινας και εσυ,εε;Χτυπα με αλυπητα!

**alkyoni...καποια ποστ παρακατω υπαρχει φωτογραφια μου(εκει που βολοδερνω σ'ενα ποταμι).
Βγαλε εσυ συμπερασμα.

Στερηση;I don't know this word!

Καλημερες!

μιχαλησ said...

Σε βρίσκω απόλυτα φυσιολογική! Ξέρεις το μυστικό. Οι άντρες θέλουμε καμπύλες..

Θυμήσου πως με λένε… said...
This comment has been removed by the author.
Θυμήσου πως με λένε… said...

xm... θα κάνω κάτι που δεν πρέπει ..θα σου προτείνω δίαιτα... (δεν πρέπει να το κάνω γιατί δεν ξέρω το διατροφικό σου προφίλ)
Δίαιτα 1060 kcal



Πρωί
1 κούπα γάλα 1%
1 φέτα ψωμί ολικής
1 φρούτο
τσάι πράσινο (όχι σε περίπτωση που υποφέρουμε από ημικρανίες)

Γεύμα
1/2 μερίδα κρέας ή ψάρι ή πουλερικό (περίπου 70γρ)
1 σαλάτα εποχής (σε περίπτωση που θέλουμε να φάμε ντομάτα πρέπει μόνο μία μέτρια)
1/2 φέτα ψωμί ολικής

45 λεπτά πριν το γυμναστήριο
1 ώριμο φρούτο

μετά το γυμναστήριο
1 γιαούρτι 2%

Δείπνο
όμοια με το μεσημεριανό

προ ύπνου
1 φλ. γάλα 1%


tips
Για κάθε -1kgr σωματικού βάρους πρέπει να έχουμε ενεργειακό έλλειμμα 7700kcal. Δηλαδή εάν ο βασικός μας μεταβολισμός είναι 2000kcal τότε θα χρειαστούμε περίπου 8 ημέρες για να χάσουμε ένα κιλό. Το μεγαλύτερο μέρος του ενός κιλού που θα χάσουμε θα προέρχεται από τον λιπώδη ιστό και όχι από τους μύες. Για κάθε κιλό μυικής μάζας που χάνουμε ο βασικός μεταβολισμός μειώνεται κατά 60kcal δηλαδή χρειαζόμαστε μικρότερη ποσότητα τροφής για να παραμείνουμε στα κιλά μας.


Y.Γ Sorry για το σεντόνι...
Υ.Γ όχι άλλη Atkins

Anonymous said...

Συμφωνώ με τον Μιχάλη. Μην καταπιέζεσαι.

Provato said...

δεν υπάρχει τίποτε που "δεν κάνεις καλά". απλά είσαι φυσιολογική ανθρωπείνα.


μπεεεε as always.

baniera said...

Φιλε μου "Θυμησου πως με λενε" αν οντως εφαρμοζεις αυτη τη διαιτα σε συνδιασμο με αθληση - εκτος απο τη διαπιστωση οτι χαρα στο κουραγιο σου, σου υποσχομαι οτι "Θα σε θυμομαστε παντα" :-))



(Κουραγιο Archive, και μην ξεχνας οτι μας εμπνεεις παντα - και μια αφιερωσουλα)

Alkyoni said...

:) οκ σε είδα να "βολοδέρνεις" στο ποτάμι.
Επιμένω όλα με μέτρο,όχι τσιμπολογήματα και επιδρομές στο ψυγείο :p
δεν ξέρω τί γυμναστική κάνεις,αλλά όπως σε είδα στη φωτογραφία η πιο κατάλληλη για σένα θα ήταν το pilates
γκούγκλισε (sic) τη λέξη και θα δεις
καλημέρα φιλιά

snikolas said...

Όλα μια ιδέα είναι. Θα το συνηθίσεις. Πότε θα μας καλέσεις πάλι για εκείνο το υπέροχο μεξικάνικο; ;p

lo-li said...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ! ΤΕΛΟΣ._

(δεν έχειχρειαστεί να κάνω ποτέ αλλά δε νομίζω να μπω ποτέ σ αυτή τη διαδικασία της στέρησης...!)

Anonymous said...

ό,τι και να γράφεις, εγώ ως γυναίκα-ακορντεόν, σου συμπαραστέκομαι νοερώς.

σίχαμα πια με τις δίαιτες αλλά αφού δεν μπορώ να βάλω όριο στη λιχουδίαση μου, καλά να τα πάθω.

ερώτηση: μήπως να τρως κανονικά (όχι κλεψιές!) και να κάνεις πάνω-κάτω το ποτάμι κάθε εβδομάδα? σε ελάχιστο διάστημα (σιγά μωρέ τα πολλά που έχεις να χάσεις!) θα είσαι και γυμνασμένη!
:)

ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ αγαπημένη!

Me:Moir said...

Συμφωνώ με τη Μπιζέλω. Και σου δίνω και μία συμβουλή: μην περάσεις απο το μπλόγκ της σήμερα, εκτός και αν έχεις καιρό να πάθεις υπογλυκαιμία. :)

xryc agripnia said...

Aργησα αλλα τα καταφερα!
Καλημερες!

**Μιχαλη...Καλοσυνη σου.Σου χρωσταω κερασμα! :P

**Θυμησου πως με λενε...Καλη η διατα και σ'ευχαριστω.Ποιος την τηρει ειναι το θεμα.

**Υοοo...Κερασμα επισης. :P

**ΠΡοβατακι μου...Μπεεεε και σε σενα.(Στειλε λιγο μαλλι να ριξω πανω μου το χειμωνα.)

**Baniera...Ειπες τη σωστη κουβεντα.Προσχωμεν!
(θενκσ για την αφιερωση!)

**Αlkyoni...Το pilates ειναι αγαπημενη γυμναστικη φιλων.Στο τσακ ειναι να με πεισουν.

**Νικολα...Και εσυ τεκνον μου;
(ο αλλος μου εαυτος ειπε ναι στο μεξικανικο.Θα μπει σε προγραμμα.)
;)

**Lo-li...Και ετσι να μεινεις,ευχομαι.

**Μπιζελω(αδελφη ψυχη μου)...Ποσο με καταλαβαινεις!(στειλε καλε καμια βιεννεζικη σοκολατιτσα και ασε τις παπαγιες!)Το ποταμι ειναι στην Ηπειρο παρεμπιπτοντως.Θες να ξεκινας εσυ απο Αθηνα και εγω απο Θεσαλονικη και να βρισκομαστε εκει μια φορα τη βδομαδα;Με τα ποδια φυσικα!:P

**Me:moir...Αργησες να μου το πεις.Γαμωτο!

Anonymous said...

μια χαρά φρόντισες με την πρότασή σου να χάσω τα παραπανίσια αφού η απόσταση που καλούμαι να καλύψω με τα πόδια (μάλλον μετά τα πρώτα 20χλμ. και μπουσουλώντας) από Αθήνα είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερη από ό,τι η δική σου!!!
(και στο είπε η Me:Moir, μην μπεις στο μπλογκ!)
:P
:PPPPPPPPP
χαχαχαχαχαχαααααα!!!
πονήρω!

την καλημέρα μου (επίσης διαίτης...)

Niemandsrose said...

Το πας για Αγία Archive? Τι μαρτύρια περνάς παιδάκι μου; Μια χαρά γυναίκα είσαι!

0comments said...

ΚΑΝΤΕ ΕΡΩΤΑ
ΟΧΙ ΔΙΑΙΤΑ!

nosyparker said...

Σε παρακαλώ, μην κάνεις χαζές δίαιτες. Όσα χάσεις, θα τα ξαναπάρεις μόλις ξαναρχίσεις να τρως κανονικά. Προσπάθησε να αλλάξεις γενικά τις διατροφικές σου συνήθειες, ελάτωσε τα φαγητό ως ποσότητα γενικά, κόψε αναψυκτικά, γλυκά, ψωμί, τηγανητά και αλκοόλ, συνέχισε να πηγαίνεις γυμναστήριο, και να μην το σκέφτεσαι. Θα αδυνατίσεις σταδιακά και θα διατηρήσεις τα κιλά σου. Μια φορά τη βδομάδα να επιβραβεύεις τον εαυτό σου με κάτι που στερήθηκες (πχ. μια μικρήηηηη σοκολάτα ή ένα ποτάκι)

Άστα, μπήκα κι εγώ στη διαδικασία αυτή, για να χάσω τα 4-5 κιλά που πήρα από το Πάσχα και μετά. Τα 2 τα έχασα εύκολα μέσα σε 2 μήνες χωρίς να στερηθώ ουσιαστικά πράγματα. Απλά έκοψα τις μπύρες και άλλαξα το βραδυνό μου φαγητό. Χωρίς υπερβολές όμως!

Καλή τύχη σου εύχομαι. Κουράγιο.
;-)

nosyparker said...

Α ναι... και όχι πιλάτες που λέει η Αλκυόνη, αποκλείεται να χάσεις κιλά έτσι. Θέλει αερόβια άσκηση 3 φορές τη βδομάδα, στη χειρότερη κάνε διάδρομο ή πάνε για έντονο περπάτημα.

jenn said...

Paidia de thelo ittopatheies!!!Ta kila xanontai me kali diathesi kai prospatheia xoris na eksantloumaste!!!Ego sas proteino pantos ektos apo ta klassika diatrofi, gimnastiki...klp na valete to lipton linea sti diatrofi sas giati tha energopoisei to metavolismo sas!!Checkarete kai to Facebook Page tou Lipton http://www.facebook.com/home.php?#/liptoniceteagreece?ref=nf kai tha deite akrivos pou tha sas voithisei gia diatrofi kai oxi diaita!!!