Wednesday, September 12, 2007

Εχω ερωτηση για τα αγορια.

Αν παρω ενα αφρο πολυουρεθανης και γεμισω την εξατμιση του γειτονα-που με κανει να θελω τον σκοτωσω με καθε μεσο που εχω,τις εικοσι χιλιαδες φορες την ημερα που περναει κατω απο το σπιτι μου-θα παθει κατι οταν το βαλει μπροστα;
Θα το καταλαβει πριν ξεκινησει ή θα εκραγει το μηχανακι στα πρωτα 10 μετρα;
Ή απλως θα σκασει η γαμω-εξατμιση και θα ηρεμησει το κεφαλι ολης της γειτονιας;
Πειτε μου,πλιζ...εχω φρικαρει με τον καγκουρα.


Y.Γ....Eδω θα βρειτε τον καινουργιο δισκο του Devendra.
Λουκουμι.

9 comments:

Me:Moir said...

Να στείλουμε την ερώτηση στο Brainiac (εκπομπή του ΣΚΑΙ) που δίνει απαντήσεις σε τέτοιου είδους απορίες, κάνοντας απλά το πείραμα και καταγράφοντας τα (συνήθως τραγικά) αποτελέσματα. :)

ΠΡΕΖΑ TV said...

Βαλτου.Δεν θα παθει τιποτε.Το πολυ πολυ να μπουκωσει!
Σιγα να μην εκραγει κι'ολας!!!

nikos said...

μαζί σου...έχω και γω εναν τετοιο γείτονα...αν δεν του εκραγει η εξατμιση, θα τον διαρρήξουν σίγουρα αφού όλη η γειτονιά ξέρει πότε φεύγει και πότε γυρνάει...

για τον devendra συμφωνώ και επαυξάνω...

snikolas said...

Θα μπουκώσει μόνο.

Me:Moir said...

Α, μπαίνω τώρα κι εγώ στον πειρασμό να ακολουθήσω την ίδια οδό (και ποιός χέζει το ΣΚΑΙ και τον πολιτισμό) μιας και υποφέρουμε και στη δική μας γειτονιά απο multiple kangourosis. :)

Kapetanios said...

Είναι να μην σου τύχει γιατί δεν θα είναι μόνο η εξάτμιση.
Ο κάγκουρας είναι σε όλα του κάγκουρας :))
( βγες και τράβα του ένα μπινελίκι, μπορεί και να στρώσει)
Καλησπέρα σου αύριο που έγινε πάλι χθες. :))

xryc agripnia said...

**Me:moir...Μπορω να κινηματογραφησω εγω το πειραμα για το brainiac και να τους στειλω τ'αποτελεσματα.
Γιατι σκοπευω να το κανω!

**Πρεζα tv...Φαινεσαι σχετικος.Πες μου και ποσο κανει μια εξατμιση σε περιπτωση που με πιασει και με βαλει να την πληρωσω! :P

**Nικο...Αν δεν ηξερα οτι οι καγκουρες ειναι παντου,θα σε ρωτουσα μηπως ειμαστε γειτονες.

**Νικολα...Θα μπουκωσει ναι,αλλα η εξατμιση θα ειναι για πεταμε,εε?

**Καπετανιε...απο μπινελικια αλλο τιποτα.Ολη η γειτονια ριχνει,ειδικα οταν αρχιζουν και χτυπανε οι συναγερμοι.Αλλα αυτος,τιποτα.

Τα φιλια μου και τις καλημερες μου σε ολους.

eryx-t said...

Να το κάνεις, να το κάνεις! Και το βιντεάκι, youtube και να το απολαύσουμε. Και στο τέλος του βιντεακιού να προσθέσεις και την χαρακτηριστική χειρονομία από εδώ.

baniera said...

Η παλια και σταθερη αξια της μπανανας απουσιαζει απο τις επιλογες ?