Monday, October 01, 2007

Μια νυχτα στο Παρισι...

...ο Yann Tiersen συναντησε τους Gotan Project και εγω ακουγοντας το νοιωθω σαν να βαζω τα ματια μου στα τηλεσκοπια της Μονμαρτης. Nα βλεπω ολο το Παρισι στα ποδια μου, να χαζευω τη νυχτα. Να κοβω βολτες στο Marais, να κλεβω ζαχαριτσες απο το cafe de flore, να σπαω τις creme brulee με το κουταλακι, να περναω ωρες στα υπαιθρια παλαιοβιβλιοπωλεια στο Σηκουανα και στα διαφορα Κυριακατικα παζαρια.Kαι ολο βλεπω, θελω, ζω.

Στο λεω: παμε ενα ταξιδι...δεν υπαρχει ωραιοτερη εποχη.


Υ.Γ...η φωτο ειναι του Αrnaud Frich και το site του ειναι υπεροχο.

Καλησπερες και φιλια.

10 comments:

efoudi said...

πάμε πάμε πάμε!!!!

Anonymous said...

Αχ, τι μου θύμησες...!:)
Κι ό,τι έχουμε ετοιμασίες στο σπίτι, όχι εγώ δηλαδή' η αδερφή μου [ερωτευμένη με Μονμάρτη] σ'ένα μήνα πάει Παρίσι -κι από τώρα έχει βγάλει χάρτες..!

Να πάτε!

Ευχαριστούμε για τη μουσική...

Anonymous said...

πως πάει η δίαιτα;

Me:Moir said...

Όλα καλά, αλλά αυτή την creme brulee τί ήθελες και την ανέφερες και με έχουν πιάσει λιγούρες πρωί-πρωί....

Unknown said...

αγαπημένη μου dj σώσε με, ψάχνω μουσικά κομμάτια για τον γάμο μου, ένα δυνατό για είσοδο και ένα για το χορό, έχω στο μυαλό μου ένα του Yann Tiersen comptine d'un autre ete l'apres, αλλά από κει και πέρα χάος, αλλά και γι'αυτό ακόμη δεν είμαι σίγουρος, βέβαια και το la parade καλό είναι, καμιά ιδέα;;;;;;; το back to you πώς σου φαίνεται; άστα great panic

lo-li said...

Πωωω πωωω..ωραιότατο...το rue des cascades μάλλον θα γίνει η αιτία να ξαναρχίσω το πιάνο!

xryc agripnia said...

**Εfi...Aντε,ετοιμασε βαλιτσες!

**wisdom...Θα με βαλει στη βαλιτσα της;:)

**yooo...Να μην σκεφτει κατι αλλο ενας ανθρωπος,αμεσως να του την χαλασετε!
(το παλευω,το παλευω!)

**me:moir...Σταματα πια και την ειχα βγαλει απο το μυαλο μου!

**street spirit...Περιμενω μεηλ για να το κουβεντιασουμε το θεμα.
Υ.Γ...Το back to you μονο για γαμο δεν ειναι.Ακου λιγο τους στιχους,βρε!

**Lo-li...Εχεις τετοιες γνωσεις και τις αφηνεις να πηγαινουν χαμενες.
Μπρος για εξασκηση αμεσα!

Unknown said...

σου έστειλα email ή έτσι νομίζω, άστα archive αν πάμε σύμφωνα με τους στίχους τα τραγούδια που μου κάνουν κάτι απλά όλα δεν κάνουν... κάθε δυνατή βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη ;)

Anna said...

Ευχαριστουμε κυρια dj μας, τι θα καναμε χωρις τις μουσικες ανακαλυψεις σας!

Αχ, βολτες στη Μοντμαρτη.... ετσι μου ρχεται να ψαξω εισητηρια ΤΩΡΑ! Οντως η καλυτερη εποχη αν δεν πετυχεις βροχες... ή και με βροχες, ακομα πιο "Παρισι"!

hotel iris said...

επιστρέφω από τις διακοπές και βρίσκω τις υπέροχες μουσικές σου κάτω από τη γλάστρα...
πίνω καφέ και ακούω το Rue Des Cascades / La Parade και με πλημμυρίζει ομορφιά
θα μου στείλεις με mail τη συνταγή για το ψημένο ρακόμελο;
σε φιλώ!