Thursday, October 18, 2007

Μ'αρεσουν...

...τα Σαββατοκυριακα,μεσα στη βδομαδα. Οι αποδρασεις μας.
Οι πρωινοι καφεδες με τους φιλους και τα νεα μωρα της παρεας.
Οι εξελιξεις στις ζωες μας και το ποσο φυσιολογικα φαινονται ολα.
Μ'αρεσουν τα βραδυα μας, αγκαλια μεσα στις μικροσκοπικες κουβερτες και το καλοριφερ που αρχισε να γουργουριζει.
Η ζεστη μας.
Τα χερια μου, που παγωνουν στο μηχανακι και τα μαγουλα μου,
που γινονται κοκκινα απο αντιδραση στο κρυο.
Το κρυο μας.
Τα φειδωλα ξενυχτια μας και η απουσια αλκοολ απο τη ζωη μου.
Τα σχεδια για ενα μικρο μαγαζακι,που ερχεται,στο κεντρο της πολης. Η μουσικη που ξεπηδαει απο παντου.
Οι φιλοι και η καθημερινοτητα. Ολα μ'αρεσουν και σε λιγο θα αποκτησουν πολυ περισσοτερο νοημα.

Καλησπερες και ζεστα φθινοπωρινα φιλια με γευση σοκολατας.

9 comments:

Loucretia said...

Καλησπερες με αρωμα καφε (αχνιζει διπλα μου). Αντι για κουλουρακι, διαβασα το ποστ σου.
Ηταν το ιδιο γλυκο.

Anna said...

Καλημερες με επισης αρωμα καφε (τι αλλο;).
Μολις εφτασα στο γραφειο με τα χερια παγωμενα απο το μηχανακι και διαβασα το ποστ σου... αυτο κι αν ειναι συμπτωση :) Τρεχω να αγκαλιασω την ζεστη μου κουπα.

Me:Moir said...

Η σοκολάτα είναι Lacta, Malteasers, ή ρόφημα? (Ρωτάω για να ξέρω τί να σκέφτομαι τις ώρες που ξεροσταλιάζω για γλυκό).

Areth said...

θα μας πείτε πιο πολλά γι'αυτό το μαγαζάκι;

Kapetanios said...

Ναι , για πες, για πες !
( θα έχει θέα την Θεσ/νίκη από ψηλά μου είπε ένα πουλάκι :)))
¨Όπως και να χει πάντως , θα πάνε όλα καλά , είμαι σίγουρος :))

Anonymous said...

Α! Εσύ είσαι; Που θέλεις δίαιτα;

Ωστόσο βλέπω ένα αξιοπρόσεκτο στήθος!

xryc agripnia said...

**loucretia...Την καλημερα μου και τα φιλια μου.

**anna...Παρ'ολ'αυτα,δεν ειναι υπεροχη αισθηση;
Ζεστες καλημερες.

**me:moir...Nα σου πω,δινω το μισο μου βασιλειο για τις lacta με ξηρους καρπους.Και τα malteasers παιρνουν το αλλο ενα τεταρτο.Το υπολοιπο το δινω,χαλαρα,στα smarties που τα λατρευω απο παιδι.
Ιs it ok?

**Αreth...Θα σας πω,οταν ερθει η ωρα,αλλα και παλι,αν κοπιασετε στην πολη μας,στειλτε ενα e-mail.
:)

**Kapetanie...το πουλακι,εχει μεινει πισω στις πληροφοριες.
Εδω μιλαμε για κατασταση in media res.Θα τα μαθατε,ομως,εγκαιρα.
Φιλια.

**being...Μαλλον φανταζεστε.

Anonymous said...

Εμένα μου αρέσει αυτό το ποστ! Μου αρέσουν οι άνθρωποι με μεγάλα χαμόγελα. :)

Πάντα ωραιότατη η μουσική σας :)

Σικελια said...

χμ... γιατί με έκανε ανώνυμη;
άλλο ένα χαμόγελο, επώνυμο αυτή την φορά ;)