Monday, January 16, 2006

Mετα σου λενε να μην...

...δενεσαι με τα αντικειμενα.Εδω και πολυ καιρο το λαπτοπ μου,επνεε τα λοισθια.Ολο το προβλημα ξεκινουσε απο την παροχη ρευματος.Οχι εξωτερικα αλλα εσωτερικα.Το πηγα δυο φορες για φτιαξιμο αλλα την τελευταια ο μαστορας μου ειπε οτι αν ξαναχαλασει να μην κανω τον κοπο να το παω.Εκανα και εγω κατι πατεντες,το δουλευα σε σταθερη θεση και χιλια δυο αλλα και αντεχε.Παραλληλα αρχισα να ψαχνω να παρω και ενα καινουργιο.Βρηκα ενα toshiba που μου αρεσε,ρωτησα τον ειδικο(telamonas rules!)και το πηρα μεσω ιντερνετ(400ευρω διαφορα,παρακαλω,απο τα καταστηματα.)Και επειδη θα ημουν στην Αθηνα το σ/κ,το παρελαβα εκει.Το ειδε ο ειδικος(ειπαμε,ο telamonas)κοντεψε να μου το ματιασει,μου εβαλε κατι προγραμματακια και επεστρεψα.
Θελω να καταληξω(επιτελους)οτι οταν ανοιξα το παλιο για να μεταφερω καποια πραγματα στο καινουργιο,εκανε ενα ανοιγμα,μαυρισε η οθονη και μετα εκλεισε βγαζοντας καπνους.
Το καημενο μου...κρατησε οσο μπορουσε και πεθανε πανω σε μια κριση ζηλειας.


Την καληνυχτα μου...και την καλημερα μου.

5 comments:

mindstripper said...

Σαν τον σκύλο του Οδυσσέα, ε;
Αλλά ο Οδυσσέας είχε λίγη τσίπα, δεν μπήκε σπίτι με καινούργιο σκύλο αγκαλιά. Κατάλαβες;...
Καληνύχτα κοπελιά. ;-P

Chaca-Khan said...

χεχε. πάντα τέτοια..

nyctolouloudo said...

καλορίζικο να είναι και καλά πόστια!!!

snikolas said...

Να το χαίρεσαι. Καλορίζικο.

Μήπως μπορείς να μας δώσεις και μας το link για μελλοντικές αγορές;

xryc agripnia said...

Θενκσ γκάιζ!

@Mindstripper...γι'αυτο ειναι οι φιλοι ....γεμισε με τυψεις,vromopaido!