Tuesday, January 31, 2006

μεσαντζ ιν ε μποτλ.



Σας παρακλαω,ειμαι μονη στο σπιτι και δεν μπορω να αυτοεξυπηρετηθω.
Ουτε να φαω,ουτε ναπλυθω,ουτε να οδηγησω.Σας παρακαλω οσο περισσοτερο γραφω στο blog τοσο περισσοτερο θα αργησω να γινω καλα.Εχω αυστηρη εντο λη απο το γιατρο για πληρη ακιηνσια οποτε,μην μου μιλατε,μη με ρωτατε και μη με χαιρετατε!Το αριστερο μου χερι ειναιν πολυ αγυμναστο.

Σας φιλω γλυκα γιατι οι αγκαλιες δεν ειναι ευκολες.

:-)

*PHOTO UPDATE.(Για να φαινονται και τα ταλεντα!)

23 comments:

Taflinel said...

Μάλλον είναι καιρός να μάθεις να πληκτρολογείς με το αριστερό.
Υπομονή, προσοχή και γρήγορα περαστικά... :)

Dark Angel said...

Μαντάμ Αρσιβ περαστικά

:)

jojo said...

καλέ κοπελιά! τι έπαθες????
πότε? πως? που?
ααααααα!!!!!

καλά μην απαντάς σε όλα αυτά,
καταλαβαίνω...

πάντως, περαστικά σου.
φιλάκια!

isos said...

οpssss !!!!!! Τι έγινε εδώ ????
Περαστικά και γρήγοραααααααα !!!!!!!

αερικο said...

ΕΕΕεεε αυτο δεν το πιστευω!!!!!!!!!!
Μια το ποδι μια το χερι;;;; :-(

πολυβιος said...

να γιατί χρειάζονται οι μπάτλερ στα σπίτια : να υπαγορεύεις και να σου τα γράφουν, εντάξει ;

xryc agripnia said...

@Πολυβιε,το επιασα το υπονοουμενο,προσλαμβανεσαι!

Ευχαριστω για τα περαστικα.Μια χαζομαρα ειναι,θα περασει.

mindstripper said...

Τί δουλειά έχει το χέρι πάνω από το πληκτρολόγιο; Ε; (πάω να εκτυπώσω τις φωτογραφίες αυτή τη στιγμή κιόλας)

Κωστής said...

Για αυτό δουλεύουμε νυχθημερόν εμείς (όχι εγώ ακριβώς αλλά κάποιοι άλλοι)! Για να σας προσφέρουμε ένα voice recognition system, το οποίο θα αναγνωρίζει και θα εκτελεί τις εντολές σας!!!

Περαστικά και υπομονή, γιατί το σύστημα αυτό δεν είναι έτοιμο ακόμα...

snikolas said...

Περαστικά σου. Να δω πως θα παίζεις με τα αγαπημένα σου μαχαίρια τώρα!!! :)

drskafidas said...

περαστικά και από μένα!

Filotas said...

Περαστικά Σου!:-)

Μαρκησία του Ο. said...

Περαστικούλια ντίαρ! :)

αν θες σου στέλνω τον δικό μου μπάτλερ (τι Μαρκησία θα ήμουν χωρίς υπηρετικό προσωπικό;; ;-)
ένα ταξιδάκι στη Θεσσαλονίκη θα του αρέσει πολύ!

nonplayer said...

Περαστικά κοριτσάκι μας! Α, μήπως μπορείς να μου γράψεις κανα δυο σιντάκια; Και μην ξεχάσεις να γράψεις και τα τραγούδια πάνω στο κάβερ για να μην τα ξεχνάω. Α, και μήπως μπορείς να ζυμώσεις και κανα ωράιο τσουρεκάκι να το στείλεις; έχω πεθυμήσει σαλονικιώτικο μωρε...

(Χιχιχιχιχιχι)

nyctolouloudo said...

βρε, σαν την μπάμπουσκα είσαι και εσύ...βγάζεις πόδι, βγάζεις γόνατο, βγάζεις χέρι....περιμένω και το κεφάλι!

εμοτικονπουχτυπιεταιαποταγελια!!!!

υγ. μη με παίρνεις στα σοβαρά!

σιδερένια, σιδερένια!!!!

xryc agripnia said...

Φιλια σε ολους.
:-)

Υ.Γ...πρωτη μερα και εχω φρικαρει.

CD said...

upomoni k perastika

Yian-Yiot said...

Perastika apo tin makrini india. Elpizo to blog mas na se ekane na gelaseis gia na ksexaseis ligo ton pono sou....

alex said...

περαστικά (snif)

xryc agripnia said...

Η ανηψια μου ενθουσιαστηκε με τον "πινακα" και αμεσως πηρε μαρκαδορο και αφησε το στιγμα της.
Φιλια σας!

Υ.Γ.Ξερει κανεις να ξυνει μεσα απο γυψο;
Νομιζω οτι στο χερι μου κατοικουν χιλιαδες ψειρες!

nyctolouloudo said...

με ένα χάρακα ή με μία βελόνα πλεξίματος

χμ... με τη βελόνα το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο ε;

φιλιά
και
για
φαγητό... σμοερεμπροετ μετ φισκεμποελερ....!!!
για γλυκό ...ροεντε γκροεντε μετ φλοεντε
και
καφε μετ μελκ...!!!

χιχιχιχιιιιι

xryc agripnia said...

A,ρε μανα,δεν μ'εμαθες να πλεκω!!!

Mirandolina said...

Περαστικά - και μη δω σχόλιο πουθενά για λίγες μέρες, νταξ; α!