Friday, January 27, 2006

Παντα ελεγα ...


...πως ο χειμωνας ειναι η εποχη μου.Γουσταρω το κρυο,τις χειμερινες διακοπες,τη χειμερινη διαθεση,το κοκκινο κρασι,τα κασκολ,τις μποτες,τη θερμανση,τον χειμωνιατικο ουρανο,τα χαλιά,τις μυρωδιες,ολα.Ολα οσα εχουν να κανουν με το χειμωνα.

Αποψε ομως,μου'ρθε μια τρελλη επιθυμια.Και οταν λεω τρελλη εννοω οτι θα εδινα και το μισο μου βασιλειο για να το πραγματοποιησω.
Ηθελα λοιπον να βαλω τα ξυπολητα μου ποδια μεσα σε καυτη αμμο.Και να ερχεται το κυμα και να την κολλαει ολη πανω μου.Αυτο.*

Καλη μας νυχτα εκει εξω.


*Αντ'αυτου σχεδιαζω το πιο κρυο ταξιδι της ζωης μου.

24 comments:

jojo said...

συμφωνώ και επ'αυξάνω!

δινω και γω το άλλο μισό βασίλειο, μήπως και κανείς να φιλοτιμηθεί να μας φέρει την καυτή άμμο στα πόδια μας....

πολυβιος said...

πόσο έμεινε ; 4, άντε 5 μήνες το πολύ (για να γίνει καυτή η άμμος). καλημέρα.

drskafidas said...

i drosia tis thalassas kai tou karpouziou..!

mindstripper said...

Μας κατέστρεψες.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο, στό 'χω ξαναπεί.
Άντε, καλά ταξίδια...

xryc agripnia said...

Καλημερες καλοκαιρινανθρωποι μου!

amvro said...
This comment has been removed by a blog administrator.
amvro said...

έχω να κάνω 3 χρόνια ελληνικό καλοκαίρι , αλλά φέτος ναι! η καυτή άμμος θα είναι όλη δική μου

xryc agripnia said...

Δεν καταλαβα...τι θα πει ολη δικη σου;
Παιδια καποιος θελει να μας κλεψει την αμμοοοοοοοο!

vatraxokoritso said...

κωλοχειμώνας είναι θα περασει!

amvro said...

Όλη για όλους :)

0comments said...

Ayto to teleytaio me to kryo taxidi poly ypopto. Gia poy me to kalo?
kalimeres

xryc agripnia said...

Θα παω να δω εκει στα Βορεια πως ζουν με τοσο κρυο.Οταν θα ερθει η ωρα,θα σας πω αγαπητε O commnts.

nyctolouloudo said...

εάν εσύ δίνεις το μισό σου βασίλειο για μιά καυτή άμμο εγώ το δίνω όλο για ένα καυτό καλοκαίρι.....

υγ.κοπελιά, είσαι σίγουρη που πας;
προσοχή στις πολικές αρκούδες, έχουν κάτι κέρατα νααααα!!!....

Filotas said...

Αν δεν πας πολύ βόρεια και βρεθείς κατά τα μέρη μας, σφύρα ε?!

amvro said...

Να τον κάνεις! Τον ξέρω το Βορρά καλά. Τα όμορφα καλοκαίρια με 18 C.

snikolas said...

Μια βουτιά στην θάλασσα… το ονειρεύομαι καιρό τώρα.

xryc agripnia said...

@Μεθυσμενα χρωματα...απο ποτε οι αρκουδες εχουν κερατα;Θα παω ρε!

@Angelito...Μαλλον δεν καταλαβες.Οταν λεω Βορρα εννοω πολυ Βορρα.Καπου εκει στη Σκανδιναβια.

@Αμβροσιε...Καλα καταλαβατε.Μονο που ο χειμωνας εχει -18.

@poutsariko...Δεν το ηξερες οτι η πληξη μας εσπρωξε εδω μεσα;

@Νικολα...Παρε βαθεια ανασα και...βουτα!

neraida said...

Λίγα ρούχα, πολύ αλκοόλ, πολύ άμμος, ζεστή ατμόσφαιρα, και πάει λέγοντας...

Θα τη βγάλω γιατρέ μου μέχρι να έρθει το καλοκαίρι???

(Μάλλον θα πρέπει να μεταναστεύσω σε θερμότερα κλίματα)

Καλό ταξίδι και καλή επιστροφή! :)

snikolas said...

Με τις θερμοκρασίες που έχει… αν βουτήξω θα έρθεις να με ανασύρεις; :)

xryc agripnia said...

@Νεράιδα....θα τη βγαλεις,ντοντ γουορι.Οπως ολοι μας!

@Νικολα...ειναι γνωστο οτι κατεχω δυο αστερια!Στηριξου πανω μου!

Storyteller said...

Ανευχαρίστητη αυτή η ανθρώπινη φυλή...όπως έλεγε και ο Στρίντμπεργκ! χε χε... αν και δεν μ αρέσει το καλοκαίρι κι εγώ αυτές τις μέρες το λαχτάρησα!

Μαρκησία του Ο. said...

Ετοιμάζεις ταξίδι μοναχά για πάρτη σου και καλά κάνεις! ;-)
Σε συνέχεια χτεσινοβραδινού ψησίματος, οι ημερομηνίες είναι 3-4 (όχι 4-5) που σου είπαμε χτες. Κανόνισε!

Κρύο ή ζέστη; ούτε κρύο ούτε ζέστη...κάθε εποχή έχει τα δικά της...όλες κάτι ιδιαίτερο..δεν το έχω πεθυμήσει ακόμα το καλοκαίρι, απλώς χαίρομαι που τουλάχιστον καταλάβαμε λίγο χειμώνα γιατί είχαμε γίνει Μαιάμι με τους 6 μήνες καλοκαίρι!

eryx-t said...

Εγώ να σας φέρω την άμμο γιατί το βασίλειό μου το έδωσα προ καιρού για ένα άλογο ή κάτι τέτοιο -μην τα ψάχνουμε τώρα...


[Κι αυτή η φωτογραφία μαγική!]

αερικο said...

Αμα ειναι για Σκανδιναυια σου χω τηλεφωνακι απο φιλο στη Δανια για πληροφοριες και βοηθεια αμα χρειαστει..;-)
Γιαααα περνα απ' το σπιτι πολυασχολη σαρανταποδαρουσα..:-Ρ