Friday, September 23, 2005

Νομιζω οτι ηρθε...


...η ωρα να παω και εγω διακοπες.Ή τουλαχιστον να ξεκινησω απο καπου τις διακοπες μου.Αν ειχα χρονο θα'θελα να ξαναδιαβασω τις ακυβερνητες πολιτειες για να μπω στο πνευμα του τοπου που παω.Αν ημουν στο σπιτι μου θα ξεθαβα απο τη δισκοθηκη μου δισκους της Ουμ Καλσουμ για να με ταξιδεψουν εκει,πριν περπατησω στα σοκακια της μεγαλης αυτης πολης.Τωρα το μονο που μπορω να κανω ειναι να ξεσκονισω το μυαλο μου και καθαρο να μπορεσει να ρουφηξει οτι καινουργιο,οτι αληθινο και οτι πρωτογνωρο δει εκει περα.
"All aboard, night boat to Cairo!"


Τα φιλια μου.


Υ.Γ..."Βρε για σαλάμ που να το φανταστώ
τόσο γλυκό το φθινόπωρο αυτό
τούτος ο ουρανός, ο φθινοπωρινός
είναι ο αυθεντικός, ο Αλεξανδρινός."

"...and burn like fire
burn like fire in cairo."

6 comments:

Taflinel said...

Καλό δρόμο...

Παπαρούνα said...

Πού πας καλέ;
Αρχίζουν τα Χριστούγεννα σε λίγο!

vangelakas said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

μια χαρά... ;) καλό ταξίδι...

nonplayer said...

και τα δικά μας φιλιά! Ο Νείλος τέτοια εποχή είναι όνειρο. Προτίμησε το απόγευμα, να δεις τέλεια χρώματα.

xryc agripnia said...

Ποτε δεν ειναι αρκετος ο χρονος στα ταξιδια.Δυστυχως.
Ευχαριστω για τις ευχες και καλως σας βρηκα.