Thursday, September 01, 2005

Αν εξαιρεσεις...

...τον Αυγουστο που κρατησε 8μιση χρονια,το καλοκαιρι περασε σχεδον σαν νερο.Και δεν εννοω το τριμηνο του καλοκαιριου αλλα το δικο μου καλοκαιρι που ξεκιναει στα τελη του Μαρτη.Δεν νοιωθω πως χειμωνιασε αλλα κατι μικρα μου θυμιζουν οτι πρεπει και εγω σαν μεταναστευτικο πουλι να γυρισω στο σπιτι μου.
Η μερα σημερα ειναι περιεργη.Η ομιχλη δεν εχει ξεκουνησει απο πανω απο τα κεφαλια μας.Τωρα εχω ανοιχτο το παραθυρο και τη βλεπω να μπαινει-σαν στοιχειό-μεσα στο δωματιο.Η φωνες των γειτονων εχουν κοπασει-το πολυ πολυ να ακουστει ο Ν. να τραγουδαει με την παιδικη φωνουλα του το "παναθεμα σε,δε με λυπασαι που καιγομαι και λειωνω".
Η θαλασσα μου φαινεται τοσο μακρυα(5 λεπτα) μιας και εχει περασει πολυς καιρος απο τοτε που βυθιστηκα μεσα της(-μην πεις εξυπναδα.Εκεινη η φορα δεν μετραει.Δεν ειναι η ιδια θαλασσα οταν υπαρχουν εκατονταδες λουομενοι σε καθε σπιθαμη που υπαρχει.Ασε που επαθα και κραμπα).
Αρχισα να νοσταλγω τα αγαπημενα μου πουλοβερ,τις χειμερινες μου βολτες,το καλοριφερ στο αυτοκινητο,τη τζαμαρια στο σπιτι των γονιων μου,σαφως την ανηψια μου,τους φιλους μου,το σπιτι μου,τα βινυλια μου,το κρεββατι μου και χιλιαδες αλλα που με κανουν να λεω πως θελω να ερθει ο χειμωνας.Αλλα πιο πολυ θελω να ερθει γιατι φαινεται πως θα ειναι ενας χειμωνας διαφορετικος.Εχουν συμβει τοσα και τοσα.Εχουν αλλαξει τα μεσα μου εκατονταδες φορες.Εχω αλλαξει και εγω.
Θελω να πιστευω πως θα ερθει ενας καλος χειμωνας.Τον εχω τοσο αναγκη...

Καλησπερα και-θα το πω,ναι-καλο χειμωνα.


Υ.Γ.."Ειχα πει θα φυγω
Κι'ομως ειμαι ακομα εδω
και αυτο το καλοκαιρι
λειωμενο παγωτο
κυλαει στο χερι."

Υ.Γ2"Μα ετούτος ο χειμώνας έχει μπει
Κι οι σκέψεις μου βροχή σε λαμαρίνα"

No comments: