Friday, September 16, 2005

Τελικα με δουλεψε...

...ο καιρος.Ολη τη μερα ειχε υπερβολικη ζεστη και ηλιο.(Φυσικα εγω ειχα διαδωσει παντου οτι το βραδυ θα βρεξει).Μετα το μεσημερι ο ουρανος αρχισε να μαζευει κατι συννεφακια και εγω την επεσα στο ταρατσακι ολο το απογευμα.Δεν φυσουσε καθολου,το τσιμεντο ηταν ζεστο απο τον ηλιο και δεν ακουγοταν ουτε κουνουπι.Πηρα το βιβλιο μου αλλα ηταν πολυ ομορφο το σκηνικο για να διαβασω.Μετα ηρθαν τα παιδια και ειδαμε μια κινεζικη ταινια.
Κατα τις 11 αρχισαν να ακουγονται βροντες.Την πεσαμε παλι στην ταρατσα και παρακολουθουσαμε μακρυα αστραπες και κεραυνους.Τα βλεπαμε δεξια,μετα αριστερα,μετα πισω μας.Μονο πανω μας δεν ηρθαν.Επειτα μας επνιξε η ομιχλη και φυσικα η βροχη περασε ξυστα.
Επηρεασμενοι απο την κινεζικη ταινια και το Αγγελοπουλικο σκηνικο αρχισαμε μαθηματα Τάι Τσί μεσα στη νυχτα.Το γελιο της (κινεζικης) αρκουδας...

Την καληνυχτα μου στους ξενυχτηδες.
Την καλημερα μου στους υπολοιπους.

5 comments:

CD said...

kalimera sas

Unknown said...

υπέροχη νύχτα λοιπόν... καλημέρα ;)

Unknown said...

υπέροχη νύχτα λοιπόν... καλημέρα ;)

Παπαρούνα said...

αχ!είστε και σεις άνθρωπος της ταράτσας;γμτ!και με είχα για πρωτότυπη...;ρ

xryc agripnia said...

Αχ,παπαρουνα μου,αυτην την ταρατσα τη ζηλευουν και μη-ταρατσανθρωποι.
Θυμησε μου μια μερα να σου στειλω μια φωτο με τη θεα που εχει.