Friday, November 14, 2008

Πάρβας. Άγονη γραμμή.

Σου εχω μιλησει πολλες φορες για το νησι μου. Οχι οτι εχω καποια καταγωγη απο εκει. Απλα εχοντας περασει 10 χρονια απο τη ζωη μου εκει, εχω καθε δικαιωμα να το λεω νησι μου.
Σου ειπα για τα καλοκαιρια του, για τη θαλασσα, για τον αερα, για τις φωτιες της Μ.Παρασκευης, για τους ανθρωπους, για το ποσο θα μου λειψει.

Ομως:στα πλαισια του 49ου φεστιβαλ Θεσσαλονικης προβαλλεται το ντοκυμαντερ "Παρβας". Ενας σπανιος ανθρωπος στη Χωρα που εχει αφησει τη δικη του ιστορια. Γι'αυτο, αν το πετυχεις, δες το και θα καταλαβεις πως ειναι τα νησια το χειμωνα, πως ειναι οι ανθρωποι που δεν εχουν βγει ποτε απο τα νησια, πως μυριζουν τα φασκομηλα την ωρα που περναει ο Επιταφιος.
Ολα θα τα καταλαβεις.

5 comments:

GLOBAL said...

πάντα με γοήτευε η ιδέα να μείνω σε νησί. ίσως γίνει κάποτε.
σε αυτό σου το "όλα", χωράνε τα ειπωμένα + τα ανείπωτα.

(το απόσπασμα είναι καθηλωτικό,εικόνα + μουσική)

εβίβα στο νησί σου κοπελιά!

Σικελια said...

Ξέρεις αυτή την μυρωδιά που έχουν οι ελιές που ριζώνουν δίπλα στη θάλασσα..; Κι ο πρωινός αέρας που κουβαλάει ταξίδια στο πέρας του..; Με πλημμύρισαν. :)
Πάει ένας μήνας που δεν έχω δει την Μεσόγειο...

efoudi said...

υπήρχε μια εικόνα στο βιντεάκι που έδειχνε τους μύλους..
σήμερα θα ήθελα να είμαι εκεί ..στο σπ'ιτι κάτω απο τους μύλους.να κρυφτώ κάτω απο την βυσσινί κουβέρτα και να ακούω τον άνεμο που σφυρίζει και μονολογεί..κι ας τον φοβόμυν τότε..σήμερα δεν φοβάμαι τίποτα.

nosyparker said...

:-) Πανέμορφα!

Κι όμως ώρες ώρες εύχομαι να ήμουν παιδί του κέντρου. Να μπορώ να πετάγομαι στο bliss για μισή ώρα και να μη σκέφτομαι πόσο δρόμο έχω και τι ώρα πρέπει να ξυπνήσω το πρωί. Πάλι θα χάσω το Βeaujolais.

mindstripper said...

Εθεάθη πράσινο Atos στην Νάξο. Η ιδιοκτήτρια πολύ καλό παιδί, την γνώρισα το περασμένο καλοκαίρι χωρίς να ξέρω ότι η ζωή θα μας τα φέρει πάλι τόσο περίεργα. Θα την έχω από κοντά - όβερ.

Διορθώνω ένα λαθος λινκ που σου έστειλα πριν από καιρό, εδώ.