Friday, August 31, 2007

11 τραγουδια που θα απαγορευοντουσαν...

...αν οι φωτιες γινοντουσαν στην Αμερικη,
(για να ξαναβρουμε το χιουμορ μας)
...και 1 αφιερωμενο σ'αυτους που μας κυβερνανε.

**1...Μουσικη:Μ.Χατζιδακις-Στιχοι:Δημοτικο.
"Εγώ είμ’ εκείνο το πουλί που στη φωτιά σιμώνω
καίγομαι, στάχτη γίνουμαι και πάλι ξανανιώνω."

**2...Μουσικη:Σ.Ξαρχακος-Στιχοι:Ν.Γκατσος

**3...Μουσικη-στιχοι:Τρυπες.
"Εδώ οι σκέψεις ζωντανεύουνε ναυάγια πυρκαγιές
καίγομαι ολόκληρος εδώ και ξανασβήνω εδώ."

**4...Μουσικη-στιχοι:Δημητρης Λαγιος.
"Στο αίμα με πάθος μου φέρνουν δίψα
**5...Μουσικη-στιχοι:Δημητρης Αποστολακης.
"Ε, ουρανέ, ρίξε φωτιά, κι όσες καρδιές καούνε
θα φέξουν στα περάσματα, οι άλλες να διαβούνε."

**6...Μουσικη-στιχοι:Νικος Πορτοκαλογλου.
"Βάζω φωτιά στη νύχτα κι ακόμα να φανείς."

**7...Δημοτικο.
"Καιγομαι και σιγολειωνω."

**8...Μουσικη: Ανδρέου Γιώργος-Στίχοι:Καζαντζής Γιώργος
"Με την ορμή σου
την πυρκαγιά μου σβήσε."

**9...Μουσικη:Στοκας Μπάμπης-Στιχοι:Λεονάρδου Σωτηρία
"Αναζητούσες μια καινούρια πυρκαγιά."

**10...Μουσική: Bregovic Goran-Στίχοι:Αδελφοί Κατσιμίχα
"Γύρω μας βουίζει πυρκαγιά."

**11...Μουσική/Στίχοι: Αλεξίου Χάρις
"Θ’ ανάψω δεκατρείς φωτιές...
...Και στη δωδέκατη φωτιά
όλα τα ρούχα που φοράς θα κάψω,φως μου."




Aφιερωση:Burn mother fucker,Burn.

7 comments:

Anonymous said...

Καίγομαι καίγομαι
μια φωτιά που με καίει που με καίει
Και γο μαι

Σα δε ντρέπεσαι να λες τέτοιες κουβέντες :p

Καλημέρα

daydreamer said...

Nα υποθέσουμε ότι έγραψες αυτο το ποστ φορώντας το "Κόκκινο Φουστάνι"? Πάντως υπήρξε κάποιος χειμώνας που το τραγούδι της αφιέρωσης το άκουγα κάθε πρωί πηγαίνοντας σχολείο!!Να ξέρες τι μου θύμησες...

Anonymous said...

Ε, τα ρούχα μου μυρίζουνε φωτιά
ε, άσε τα ψέματα και βγες απ' τον τεκέ !

candyblue said...

Γυρνώντας πίσω

βρήκα τον θάνατο,

να ποτίζει τον κήπο του.

Και ο κήπος του ήταν η δική μου χώρα!

Provato said...

καράλολ. καραλόλ ρε συ! τέλειο! μπεεεεεερφεκτ!

χεχεχεχεχε χοχοχοχοχο χιχιχιχι

Unknown said...

έγραψες, απλά ;)

xryc agripnia said...

Καλημερες,καλημερες!