Tuesday, July 24, 2007

Summer in the mountain.

Πολυ ζεστη και στο βουνο.Αδιανοητα πραγματα.
Οι ξενωνες-με τις τσουχτερες τιμες- δεν ειναι προετοιμασμενοι για τετοια καλοκαιρια.Ουτε κλιματισμος,ουτε σιτες για τα-ΧLL-κουνουπια.Για να μην πω για τις μπετονιερες που ειναι παντου.Ολα τα ζαγορια ενα τεραστιο εργοταξιο.Θα μου πεις,λογικο ειναι αφου το χειμωνα εχουν χιονια.Αλλα θα μπορουσαν,πολυ απλα,να σεβαστουν τα Σαββατοκυριακα που εχουνε τουριστες.
Παρ'ολ'αυτα,η Ηπειρος παραμενει η μεγαλη μου αγαπη.Ειχα πολλα χρονια να παω καλοκαιρι.Τα περισσοτερα ποταμια δεν ειχανε νερο αλλα η ομορφια του τοπιου ειναι αξεπεραστη.Τα βουνα,με καθε ειδους βλαστηση-να χανεται η ψυχη σου μεσα.Ο τεραστιος ογκος της Γκαμηλας,σαν απο αλλο πλανητη.Οι λιβελουλες και τα περιεργα χρωματιστα εντομα.Οι δασικοι δρομοι που σε βαζουν στην καρδια του δασους-και εκει χανεσαι.

Tα μοναστηρια,οι πεζοποριες,οι πλατειες με τα αιωνοβια πλατανια,τα γεφυρια,ο ηλιος να χρωματιζει τα βουνα,εγω να καιγομαι απο τον ηλιο και να το αμαξι μου να εκτελει χρεη-για πολλοστη πρωτη φορα-τζιπ.
Αλλα που να στα λεω ολα...

Φιλια και καλησπερες!

7 comments:

Ζίτσα said...

γεια ... αν σε βγαλει δρομος κανε και μια επισκεψη απο τη Ζιτσα ,δεν ειναι μακρια απο εκει που βρισκεσε ...
ειναι ωραιο μερος
και θα δοκιμασεις και καλο κρασι !!!



κώστας

Anonymous said...

Ήπειρος αθάνατη..... πανέμορφη πατρίδαααα :-Ρ

Anonymous said...

φίλη,ρε συ όντως πολλή ζέστη φέτος στα βουνά.
ταύγετος.1550 μ. κατασκήνωση.βράδυ ύπνος στη σκηνή με κοντομάνικο!απίστευτο πραγματικά.και πόσο μου άρεσε να φοράω τα φλισάκια μου τον ιούλιο κάθε χρόνο σε μια κορυφή.
απογοήτευτηκα λίγο.

σε φιλώ και να περνάς καλά!

Anonymous said...

ΕΕεεεε! βγάλε και μια φωτογραφία σου κανονικη!

xryc agripnia said...

**Κωστα...Στη Ζιτσα εχω βρεθει σε προηγουμενο ταξιδι μου.Και ειναι οντως ωραιο μερος....και για το κρασι,τι να πω!

**Ανωνυνε...μεσιε,βγαζετε ματι!
Το ξερεις οτι λατρευω τα μερη σας!

**Εfoydi...Το εζησες και εσυ;Ηταν απιστευτο αυτο το πραγμα.
Σε φιλω...θα τα πουμε απο Σεπτεβριο.

**wonder...γιατι,τι εχει αυτη.
Μια χαρα φαινομαι!
:)

Φιλια και καλημερες.

Anonymous said...

:-(

alienlover said...

geia.. gia poia dasi kai poia vlastisi milas???