Monday, July 09, 2007

O βρωμο-προβατος...

...μου εμαθε το 6 feet under και εγω κολλησα και τωρα αντι να πηγαινω στη θαλασσα,κλεινω τα παντζουρια,ανοιγω τον ανεμιστηρα,βλεπω με μανια 4-5 δισκακια καθε σ/κ και ολο μασουλαω.Και αν προσθεσεις και τον πυρετο που ειχα αυτες τις μερες και τις ζεστες κομπρεσες για ν'ανοιξουν τα ιγμορεια,μονο για καλοκαιριατικο σαββατοκυριακο δεν μου κανει αυτο.
Αλλα ηταν απο τα πιο ωραια.
Βρωμομπεεεεεεεεεεεεε!!!

Tα φιλια μου.

Υ.Γ...το σχεδιο καπου το ψαρεψα αλλα δεν θυμαμαι που.

6 comments:

nosyparker said...

Χαχα πέρσι είχα πάθει το ίδιο με το lost, έβλεπα 4-5 επεισόδια κάθε μέρα κι έτρωγα τοστ κι έπινα μπύρες. Άπαπαπα δεν το ξαναπαθαίνω γι αυτό και δε ρωτάω τι είναι το 6 feet under :-P

nosyparker said...

ΥΓ Περαστικά :-)

Provato said...

α πα πα! αντί να με ευγνωμονήσεις που σε έκανα άνθρωπο, με βρίζεις κιόλας! τσκ τσκ τσκ! τι να πω!


χεχεχε! σε ποιο κύκλο είσαι;

σε ποιο;

σε ποιό;

...έχεις ιδέα τι σε περιμένει;

έχεις;

...έχεις;

...όχι, δεν έχεις;

βρωμομπεεεε! :-))

xxxxxx

xryc agripnia said...

**nosyparker...αφου σταματησες στο lost μη μιλας.Εγω εχω παρει σβαρνα ολες τις σειρες και ειναι τρελλο κολλημα.
Ευχαριστω.:)

**provato...oυ να μου χαθεις!Μου τη βγαινεις κιολας;
Καλα σου!

(μολις αρχισα τον τριτο,βρωμομπεεε!)

Sadie said...

Ki egw apo ton Provato kai tin Markisia kollisa kai twra psaxnw ti deyteri season.

xryc agripnia said...

**Sadie μου....αυτα κανουν οι κακες παρεες.Τα seven εχουν τους 5 κυκλους.Ξεκινα τωρα που μπορεις!