Tuesday, July 17, 2007

Summer in the city...

...aka:ψυχογραφημα του Μπρονξ της Θεσσαλονικης.

1) Γαμω τα ασυρματα τηλεφωνα.
Τωρα θα μου πεις τι φταιει ο εφευρετης αν η Ρωσσιδα γειτονισσα μου δεν ξεκολλαει απο το μπαλκονι ολη την ημερα και δεν ξεκολλαει και το ακουστικο απο το αυτι της.
Δεν με χαλαει ν'ακουω να μιλανε στο τηλεφωνο...μαθαινω και ζουμερα πραγματα καμια φορα.Αλλα δεν αντεχω αλλες πολυωρες κουβεντες στα ποντιο-ρωσσικα.Δεν αντεχω!
2)Να χεσω τους παλιατζιδες και τους καρπουζαδες.
Πρωι-μεσημερι-βραδυ αυτη η δουλεια.Καρπουζια και σκουπιδια.Παλια ψυγεια και πεπονια.
Τωρα μαθανε και τα κουμπιουτερ.Ολα τα μαζευωωωωω....ο παλιατζηηηηηηης!
3)Μεσημερι.(what's that?)
Δεν υπαρχει μεσημερι.Πεθανε.Απλο.
4)Ανεγερση πολυτελων διαμερισματων.
Ενταξει...δεν ειπα τιποτα για τη θεα της θαλασσας που εχασα απο το μπαλκονι μου.
Δεν λεω τιποτα για τις μπετονιερες που δουλευουν στις 4 το απογευμα.(ειπαμε,το μεσημερι πεθανε.)Δεν μ'ενοχλουν τα φορτηγα που ριχνουν μπετον και ξεφορτωνουν τουβλα με τη μηχανη αναμμενη.Αλλα δεν αντεχω το αυτονοητο του οτι πρεπει να παρκαρω 8 χιλιομετρα μακρυα απο το σπιτι μου.Μου τη σπαει.

Συμπερασμα...ελπιζω μια μερα να μην ξυπνησω και παθω οτι επαθε ο Michael Douglas στο Σκυλισια Μερα.

Φιλια και καλημερες.

7 comments:

nosyparker said...

LOL τι μου τη θύμισες τώρα την ταινία ε; Να σε δω με το μυρδαλιοφόρο στο χέρι και στι στον κόσμο! Έλα μια βόλτα από δω καλέ, θα σε πάω για μπύρες ;-)

CrazyCow said...

Καταραμένες Πόλεις!!!!! Η πόλη σου είναι σε καλή κατάσταση πάντως... trust me!

Θέλω σπίτι στη Θεσσαλονίκη με θέα τη θάλασσα... ΤΩΡΑ!!!! :P

Me:Moir said...

Look at the bright side: Τουλάχιστον στη γειτονιά σου δεν κυκλοφορεί σεσημασμένος κάγκουρας με 'παπάκι' και πειραγμένη εξατμίση. (Και ως εκτούτου, δεν σκέφτεσαι σοβαρά το ενδεχόμενο την επόμενη φορά που θα περάσει απο κάτω μαρσάροντας, να σου γλυστρίσει όλως τυχαίως η μεγαλύτερη γλάστρα που έχεις στο μπαλκόνι....)

xryc agripnia said...

**Nosyparker...Γιατι;Τι εχει το-πως το ειπες;-μυρδαλιοφορο;
Αν ειναι βαρυ θα σε φωναξω να με βοηθησεις αλλα για να το αφησω,ουτε κουβεντα!

**crazycow...Θα σου προτεινα το δικο μου αλλα οπως προειπα,παει η θεαααα...μπουχουχου!

**me:moir...Πως ειναι δυνατον να το ξεχασα αυτο;;;;Δεν ειναι απλα δυνατον!Αυτο ειναι το χειροτερο μου και πιστεψε με,δεν ξερω τι θα κανω αν πεσει ποτε ενας τετοιος στα χερια μου.

Φιλια και καλημερες.

Alexandra said...

Δεν μπορείς να φανταστείς ποοοοσσοοοο σε καταλαβαίνω... ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ φτιάχνω καφέ και βγαίνω στο μπαλκόνι... Κι αρχίζουν όλοι, οι καρπουζάδες, οι παλιατζίδες ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ... ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!

AtiX said...

Άντε βρε που παραπονιέσαι και εσύ…
:-P
Καλημέρες… από το καμίνι που λέγεται Αθήνα.

drskafidas said...

exw mia betoniera pou mou spaei ta neyra teleutaia... anoixta parathira thoribos.. kleista parathira zesth...