Wednesday, April 30, 2008

Just like an animal...

Στην προσπαθεια μου να κλεισω ενα ραντεβου για εξετασεις στο Θεαγενειο -μιας και αρχιζει παλι ενας μαραθωνιος- στηθηκα στην ουρα και περιμενα -υπομονετικα ειναι η αληθεια- να τελειωσει ο κυριος που ηταν πισω απο το γκισε το τηλεφωνημα του. Οταν ειδα οτι δεν το ειχε σκοπο, πηγα στη διπλανη κυρια που εργαζοταν κανονικα. Λιγα λεπτα αργοτερα, ακουσα φωνες και ουρλιαχτα -δεν υπερβαλλω- απο τον εν λογω κυριο. Φωναζε σε μια γυναικα οτι αυτος δεν κλεινει ραντεβου για αυτη τη συγκεκριμενη εξεταση και οτι πρεπει να παει στα ραδιοϊσότοπα. Και αναρωτιοταν -κιολας- αν η κυρια ειναι αγραμματη γιατι δεν καταλαβαινε τι ακριβως ελεγε το χαρτι που της δωσαν. Αυτη -καταβεβλημένη πολυ- του ελεγε ηρεμα -και ντροπιασμενα- οτι "δεν ξερω παιδι μου, ερχομαι πρωτη φορα" αλλα αυτος το χαβα του. Αφου την εκανε ρεζιλι σε ενα γεματο κοσμο θαλαμο, ξανασηκωσε το τηλεφωνο και συνεχισε τη "δουλεια του".
Εξοργιστηκα αλλα δεν ειπα τιποτα. Και σημερα εχω πολλα νευρα, ακριβως επειδη δεν ειπα τιποτα.

10 comments:

DR PAKO® said...

Nομίζω πως σου το έχω ξαναπεί : γιατί δεν μου λες τί θέλεις, γιατί δεν ζητάς την βοήθεια μου, γιατί δεν μου λες να πάμε μαζί?
Και μετά, να δούμε αν θα νευριάζεις με τον εαυτό σου ή/και με οποιονδήποτε άλλο!!!
Τα φιλιά μου,εξοργισμένα...

Provato said...

τι μαραθώνιος αρχίζει; :-(

Me:Moir said...

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ για κάτι τέτοιους τύπους είναι μια ευχή και κατάρα μαζί: να καταλήξουν σε μια στιγμή μεγάλης ανάγκης σε χέρια παρόμοια με τα δικά τους..

καλημέρα said...

Πρέπει να μιλάμε γμτ σε αυτές τις περιπτώσεις, κι εγώ μετά το σκέφτομαι συνέχεια, εκείνη την ώρα σπάνια τολμάω.
χμ, σκέψου ξανά την πρόταση του dr pako, δεν είναι καθόλου κακή ιδέα...
(me:moir, αλήθεια πιστεύω ότι αυτή η συμπεριφορά και κακοψυχία σε καλό δεν τους βγαίνει, πίσω σε αυτούς γυρνάει αργά ή γρήγορα)

Κοριτσάκι, έχω χάσει επεισόδια είναι ολοφάνερο, δεν θα ρωτήσω τίποτα εδώ, θα τα πούμε από κοντά. Την Τετάρτη, το έλεγα και στην Έφη πριν από μέρες, θα είσαι στο καφέ;

Φιλι μεγάλο!

nosyparker said...

Μου κάνει εντύπωση πάντως! Δυο φορές που χρειάστηκε να πάω στο Θεαγένειο, ήταν όλοι τους πολύ ευγενικοί. Και οι γιατροί και το προσωπικό. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η ευγένεια κι η υπομονή τους. Πάνω στο μαστολογικό, κάποιες κυρίες κερνούσαν γλυκά στην κοπέλα που ήταν έξω από τα ιατρεία κι έκλεινε τα ραντεβού κι αυτή τις αποκαλούσε "καλή μου" και "γλυκιά μου" σαν να τις ήξερε από καιρό. Κι εμένα μου φέρθηκαν πολύ καλά. Δεν ξέρω τι να πω, ίσως να έπεσες στην εξαίρεση του κανόνα. Μακάρι να μην ξαναγίνει.

mata said...

Μπορεί να με πείτε «δεξιά» (πράγμα που δεν είμαι), αλλά, από τότε που ανακαλύφθηκε το δημόσιο, έχει πεθάνει η αξιοπρέπεια.
Ζήτω η άρση της μονιμότητας!!

Κι όποιος δε θέλει να δουλέψει, να πάει σπίτι του.

xryc agripnia said...

**Γιατρε μου...Εχεις δικιο να φωναζεις,αλλα δυστυχως εχω μπλεξει.
Νεοτερα απο κοντα.

**Mπεεεεεεε....Μουτς!

**Me:moir...Αυτοι εχουν παντα τα μεσα.Μη στεναχωριεσαι.

**Καλημερα...Αντε,θα σε περιμενω.

**Νοsyparker...Η περσινη μου εμπειρια με του Θεαγενειο (8 ημερες νοσηλειας γαρ)μου εδειξε οτι παντου υπαρχουν εξαιρεσεις.Υπαρχαν νοσοκομες που ηταν εξαιρετικα απαισιες και αλλες που ηταν απιστευτες στη δουλεια τους.Τωρα αυτος ο τυπος ειναι αλλη υποθεση.

**Ματα...Μαζι σου!Και ο αγιος φοβερα θελει.Ποσο μαλλον αυτοι.

Τα φιλια μου σε ολους.

Παπαρούνα said...
This comment has been removed by the author.
Παπαρούνα said...

Παπαρούνα said...

ok ...den m bgainei to link simera!! ! grrr :P
parto etsi: http://www.zshare.net/audio/117039901dd25d21/

xxx