Thursday, April 10, 2008

Τριάντα Δύο (!)


(Photo: flickr)

20 comments:

Me:Moir said...

Χρόνια Πολλά!
(Τα σέβη μου... :P)

DR PAKO® said...

Ααααααααα!!!
Να τα χιλιάσεις! Να είσαι πάντα καλά! Υγεία να έχεις και για όλα τα άλλα... σε έχω ικανή! Να είσαι πάντα έτσι!
Τα φιλιά μου, εορταστικά...

καλημέρα said...
This comment has been removed by the author.
καλημέρα said...

Χρόνια και Πολλά και Καλά!!!(εκπτώσεις στις ευχές θα κανουμε;)

Υ.Γ. Η Έφη μου το είπε με sms που έστειλε στην εκπομπή, τι φίλες έχεις!

manetarius said...

Καλώς ήρθες στα 32 και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!! :)

alex said...

χρόνια όμορφα!

Provato said...

καρδούλα μου!!!! χρόνια πολλά καλά γεμάτα υγεία ισορροπία και ανθρώπους αγαπάς και σε αγαπούν. πολλά μπεεεε φιλιά! :-))

Provato said...

(λείπει ένα που, ξέρεις που) χιχι!

AtiX said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
:-)

Anonymous said...

wow μου φαινεται καπως περιεργο...σε βλεπω παντα σαν 25. Χρονια Πολλα Σαλονικια. :-)

GLOBAL said...

30 + 2.

σταθερός αριθμός.

αυτό σου εύχομαι λοιπόν, να έχεις την σταθερότητα που αναζητάς.

φιλιά ρε.

Roadartist said...

Χρόνια σου πολλά :)

hotel iris said...

άντε και με φόρα στα επόμενα τριάντα+δυο, να 'ναι γεμάτα και όμορφα!!
φιλιά κοριτσάκι και χρόνια πολλά!!

DR PAKO® said...

32 ναι... 13 όχι!!!

Unknown said...

χρόνια καλυτερότερα agrypnia, ό,τι επιθυμείς πάντα με ανθρώπους που σε αγαπούν και τους αγαπάς ;)

αερικο said...

Καλε ακομα τριανταδυο;;;;;......:-)
Δε σε πιστευω, δε σε πιστευω!! :-Ρ

xryc agripnia said...

Δυστυχως ειμαι ακομα χωρις ιντερνετ και αργησα να σας ευχαριστησω ολους για τις ευχες σας.
Τα φιλια μου σε ολους.

Giousurum said...

xronia polla esto kai kathysterimena. elpizoume na vreis grigora stegi opote kai internet kai xrono gia post. gia orexi den to sizitame.
Oti epithymeis na to patheis.

mindstripper said...

Χρόνια πολλά ρε συ. Σε ξέχασα φέτος... Νά 'ρθουν όλα καλά κι ονειρεμένα, όπως τ' αξίζεις. Φιλιά πολλά.

mindstripper said...

Πάρε και τούτο, δώρο από μακρυά. Έχω πάθει ψύχωση, έχω λειώσει το mp3 player. Είναι δίσκος από τους λίγους. Παίξε κανα βράδυ το Beautiful lie στο τέρμα για μένα. 'Η το Live. Ή το Adore Adore, ή το Wake up (άστα να πάνε...)

http://rapidshare.com/files/109309999/Charmed_And_Strange.zip.html

Σε φιλώ. Καλό Πάσχα να έχουμε.