Monday, December 24, 2007

Παραμονη Χριστουγεννων.

Εχω χασει τις μερες και τις ωρες. Κυλανε οι μερες με τοσα αλλα στο μυαλο μου που δεν ηξερα ποσο κοντα στις γιορτες φτασαμε. Πριν ενα χρονο τετοιες μερες, ημουν σε τελειως διαφορετικη φαση. Εχουν αλλαξει τοσα απο τοτε. Και εγω εχω αλλαξει. Και η καθημερινοτητα μου. Φετος δεν χτυπησε η πορτα -ακομα- για τα καλαντα. Φετος δεν πηρα δωρα στα βαφτηστιρια μου γιατι δεν ειχα μια. Φετος λειπει ενας απο το τραπεζι των χαρτιων και αυτο μας ποναει ολους. Αλλα φετος ειμαι πιο ευτυχισμενη απο ποτε. Για ολα αυτα τα "καινουργια" που ηρθαν στη ζωη μου. Και πολυ ευγνωμων.

Καλα Χριστουγεννα να εχουμε. Με υγεια και ευτυχια.

10 comments:

dim juanegro said...

...αλλαγές, εξελίξεις, εναποθέσεις ψυχών σε αντικείμενα και σε διαθέσεις, ερωτικά καπρίτσια, φτηνά λουλούδια, ακριβά μυαλά, δυναμικά και αδύναμα κορμιά σε εφιαλτικά ονειροδρόμια, γεύσεις γλυκές, αστέρια in, φεγγάρια φάλτσα, φώτα δωματίου και σκοτάδια του δρόμου, χάδια άγρια και πούπουλα στον ουρανό, ζωή, φυγή, μυστικά και λάθη βυθισμένα στην άμμο, αέρας δυνατός ή αεράκι νηφάλιο και ήσυχο...

Την καλημέρα μου υπό κόκινο χρωματισμό και υπό καθαρό ήχο πεντανόστιμο και παραμονιάτικο...

Που θα πάει;
Θα περάσω απ'το bliss το βορρινό...

αερικο said...

Χρονια πολλα και καλα μικρη κουκλιτσα! :-*

nyctolouloudo said...

ευχές πολλές!!
να είσαι πάντα καλά, με υγεία!
και όλα να πάνε όπως εσύ θέλεις!

φιλιά και αγκαλιές στα κορίτσια!

candyblue said...

και μεγάλη θέρμη.
Χρόνια πολλά κοπελιαααααααααααααα

hotel iris said...

Χρόνια πολλά κι ό,τι αγαπάς!!!

Ανασα του Βορρα said...

'Ετσι είναι η ζωή!
Πολλά αλλάζουν όχι μόνο σε ένα χρόνο αλλά και σε μια μέρα ή σε και σε μια στιγμή ακόμη.
Χρόνια Πολλά!

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ said...

Εύχομαι κάθε φέτος να είσαι και καλύτερα.Να παίρνεις αγάπη και να δίνεις και ποτέ να μην τελειώνει.
Καλή χρονιά.

Provato said...

χρόνια πολλά ομορφούλα μου! ;-))

GLOBAL said...

ωραία, να συνεχίσεις να κυλάς έτσι!

xryc agripnia said...

Χρονια πολλα σε ολους.

Φιλια και καλη Πρωτοχρονια.