Friday, October 27, 2006

Εντεκα πραγματα που δεν ξερεις για μενα.

Ενα...Εχω τους ιδιους φιλους απο τοτε που πηγαινα δημοτικο.
(με ελαχιστες "εισαγωγες" απο τοτε.)

Δυο...Εκανα συλλογη με κουπες του καφε.Οταν φτασαν τις εκατο,αρχισα να τις μοιραζω γιατι δεν ειχα χωρο να τις φυλαξω.

Τρια...Το 90% των ρουχων μου ειναι μαυρα.Το υπολοιπο 10% ειναι μπλε,καφε και ελαχιστα κοκκινα.

Τεσσερα...Οταν κολλησω με καποιες μουσικες,μπορει να τις ακουω συνεχεια για μηνες.Και μετα δεν βγαινουν ποτε απο μεσα μου.

Πεντε...Απο τα οχτω μου,μεχρι τα δεκαεννια μου ημουν μελος σε θεατρικη ομαδα.Εχω παιξει σε εξι παιδικες παραστασεις,αν θυμαμαι καλα.(ημουν χαλια μην το συζητας-αλλα ηταν υπεροχη εμπειρια.)

Εξι...Εχω ενα μικρο παθος με τα παπουτσια.Αγοραζω πολλα και τα κραταω χρονια.

Εφτα...Εχω μια μικρη δυσλεξια στο γραπτο λογο.

Οχτω...Μου αρεσει να ειμαι ξυπολητη-χειμωνα,καλοκαιρι.

Εννια...Κραταω σε κουτες,ενθυμια και σκατουλακια,απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου.

Δεκα...Κοιμαμαι παντα με φως.Για την ακριβεια με δυο φωτα.Σε περιπτωση που το ενα καει.(ξερω καποιους που θα χαζογελασουν εδω...ναι,το ξερω.Ειναι παρανοια.)

Εντεκα...Οταν κοιμαμαι,κοιμαμαι πολυ ελαφρια.Και μυγα να κλασει θα ξυπνησω.

16 comments:

. said...

η ξυπολητιά, τα ενθύμια, οι μουσικές και η δυσλεξία ισ΄χυουν και για μένα.

πώς κλάνει η μύγα αλήθεια; ααα, καμ του δώθε να κοιμάσαι με το κομπρεσέρ πανο απ το κεφαλι σου πρωί σαββάοτυ, να δεις τι θα πει ζοριλίκι στον ύπνο.

Anonymous said...

χμμ..
νομίζω ότι το δέκα εξηγεί το έντεκα

φ.σ.μ.

mindstripper said...

Εγώ πάλι λέω ότι το τέσσερα εξηγεί τα πάντα.

(πρρρουτς!)

xryc agripnia said...

**μαριλινα...Ειτε κομπρεσερ,ειτε γυφτος με πατατες.ειτε.ειτε μυγα...το ιδιο μου κανει.:)

**παπαρουνα...με τιποτα!
:)

**Mindstripper...Συμφωνω,το τεσσερα φταιει για πολλα.

Τα φιλια μου κοπελιες.

Μαύρος Γάτος said...

12

Είσαι άραγε τόσο υπέροχη όσο οι μουσικές σου;

Ασκαρδαμυκτί said...

φαντάζομαι τον δυστυχισμένο τον άντρα σου να είναι υποχρεωμένος να κοιμάται με δυο φώτα ανοιχτά! Καλύτερα στο Γκουαντάναμο...

drskafidas said...

εξω οι κάλτσες!!

Anonymous said...

καφέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

αερικο said...

Κλεισε το φως!! Και ησυχια!! :-))
Φιλια!

Trilian said...

Κλάνουν οι μύγες;

xryc agripnia said...

**Μαυρε Γατε...να εισαι σιγουρος πως οχι.(η μουσικη ειναι οτι ομορφοτερο υπαρχει.) :)

**Aσκαρδαμυκτί...Και εγω λυπαμαι οποιον κοιμαται μαζι μου.Πιστεψε με.

**Drskafidas...Εξω λεμε! :)

**Πολυβιος...Εγινεεεεεεεεεεεεεεε!

**Αερικακι...Αυτα να τα κανεις εκει που ξερεις! :)

**Trilian...Γιατι να μην κλανουν;
:)

proserpina said...

Αχ συγκινήθηκα τώρα: είμαι μανιακή του καφέ και έχω ενα μικρό κόλλημα με τις κούπες (ε, δεν έχω φτάσει τις εκατό βέβαια, αλλά που ξέρεις ;-). Η συγκίνηση είναι για το γεγονός οτι η αγαπημένη μου κούπα (αν και λίγο σπασμένη στην άκρη) είναι αυτή που δείχνεις στη φωτογραφία, της Ιωνίας, που λέει "Το πρωί όταν ξυπνήσω" (και το πιατάκι συμπληρώνει "Αχ, πόσο θα'θελα εναν καφέ")

μαύρη γάτα said...

4μιση σημεία γνώριμα :-)
το 90% των ρουχων μου ειναι μαύρα,
λατρεύω τα παπουτσια και αγοράζω συχνα, εχω μια δυσλεξία στον προφορικό λόγο, περπατάω ξυπόλητη και πάντα ΜΑ ΠΑΝΤΑ κοιμαμαι με τα φώτα αναμμένα...μάλλον για να είμαι σίγουρη κοιμάμαι συνήθως την μέρα :-)))
(υπαρχουν και χειρότερα)

xryc agripnia said...

**Fingo-**proserpina-**mayri gata...
Χαιρομαι που συμπεφτουν τα κολληματα μας.Γενικως.

:)

Anonymous said...

mipws eisai zygos?

xryc agripnia said...

Oxi...monos.

:)