Monday, August 09, 2010

Τι εμαθα φετος το καλοκαιρι.

  1. Οτι οσα ταξιδια και να κανεις το χειμωνα, αν δεν λειωσεις το σωμα σου στην αμμο δεν ξεκουραζεσαι.
  2. Οτι η Χιος εχει χωρια με τα πιο περιεργα ονοματα. ( Αφροδίσια! Παρπαριά! Αγιο Γάλα! Σκλαβιά!)
  3. Οτι το πλοιο Θεοφιλος της ΝEL LINES ειναι το πιο βρωμικο και αθλιο καραβι που εχω ταξιδεψει.
  4. Οτι ο,τι κοροιδευεις το λουζεσαι και μετα σ'αρεσει κιολας. (βλεπε beach bar Wet Dreams.)
  5. Oτι ενα 4χρονο μαθαινει να κανει βουτιες μεσα σε μια μερα.
  6. Οτι τελικα μπορω να ειμαι σε μια παραλια ολοκληρη τη μερα και να μην μου λειψει η μουσικη.
  7. Οτι συγκρινω ολα τα νησια με το "νησι μου".
  8. Οτι οσο και να το κοροιδευουμε, "σαν τη Χαλκιδικη δεν εχει."
  9. Οτι του χρονου θα παμε στην Κασο.
  10. Οτι ειναι ωραια οταν "δεν μπορεις" και βρισκεις καθε τροπο να μπορεσεις.

7 comments:

Χαρτομανι said...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ!!!!!!!!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ!!!!!!!!!!
ΑΝΤΕ...ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ ΤΕΛΙΚΑ!!!
Y.Γ.
ΠΑΝΤΩΣ ΣΑΝ ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!!!!

mahler76 said...

αμαν ποια με την Χαλκιδική χαχαχαχα. Πάντως πέρασες καλά αυτό έχει σημασία.

xryc agripnia said...

**Xαρτομανι μου...μουτς!

**Μahler76...oλο προσπαθω να το αποβαλλω αυτο το συνδρομο αλλα παντα κατο γινεται και το ρητο επιβεβαιωνεται.
(και δεν μιλαω για τα μερη που δεν εχει χωρο να ακουμπησεις την πετσετα σου...μιλαω για εκεινα τα μερη που εισαι εντελως μονος σου!)
Ελπιζω να περασες και εσυ καλα.

Provato said...

εμ αυτά είναι πραγματικά μαθήματα ζωής.... καλό υπόλοιπό καλοκαιριούουουουουουουυο xxx

Lina said...

Επίσης: Πισπιλούντα, Αυγώνυμα, Αγία Φωτιά... (άγιο γάλας, όχι γάλα)

Αν δε σου άρεσε ο Θεόφιλος, πού να δεις τη Δημητρούλα =ΡΡΡΡ

xryc agripnia said...

Provataki Μου.... ΧΧΧ!

Lina... Με τη Δημητρουλα εκανα απειρα ταξιδια πηγαινοντας στο νησι μου.Σαν το Θεοφιλο δεν εχει.

lemon said...

Θα μείνω στο 8 κι εγώ: όποιος μεγάλωσε στα μέρη μας, όταν λέει θάλασσα εννοεί και πεύκα μαζί, και μυρωδιά ρίγανης... Ναι, σαν τη Χαλκιδική δεν έχει!!