Wednesday, May 21, 2008

Ανηψάρα.

Πηγα να δω μια σχολικη παρασταση στην οποια συμμετειχε η ανηψια μου. Ο ηχος σκατα. Ο χωρος μικρος. Οι γονεις για φαπες. Τεσπα.
Σκετσακι πρωτο...μια ντουζινα αγορια με ναυτικες στολες και μια ντουζινα κοριτσια, σαν κοκκετες του εξηντα. Ολα σε ζευγαρια. Τα κοριτσια δυο-δυο, καναν το κομματι τους. Τα αγορια δυο-δυο, καναν το δικο τους. Ηταν ομως ενα κοριτσακι που δεν ειχε ζευγαρι. Ηταν το δεκατοτριτο. Καθοταν πισω πισω και εκανε το χορευτικο μονο του. Και ηταν λυπημενο που ηταν μονο αλλα το παλευε και μου εκανε κατι αυτο. Θα ηθελα να το παρω μια αγκαλια ζεστη.
Μετα πηγα να βρω την ανηψια μου στις κερκιδες γιατι επρεπε να φυγω.
Με βλεπει και ερχεται ολο χαμογελα και καμαρι προς το μερος μου.
Ενα κοριτσακι τη σταματαει και τη ρωταει: Eιναι η μαμα σου;
Οχι, λεει αυτη. Ειναι η Θειάρα μου!
Και εγω μετα ημουν εντελως για φαπες.

6 comments:

DR PAKO® said...

Γειά σου, ρε ΘΕΙΑΡΑ!!!
Να, κάτι τέτοια ακούω ή/και διαβάζω και ανυπομονώ να γίνω θείος (μπαμπάς σίγουρα όχι)!
Να την χαίρεσαι και να σε χαίρεται!!!
Φάε μία φάπα από εμένα τώρα, γιατί ξεχείλωσες την παντοφλίτσα του παιδιού! :P
Τα φιλιά μου, παραπονεμένα... (άλλη φορά να μου δίνεις δύο φιλιά στα μάγουλα...)

Lina said...

μα τι καταπληκτικές οι φωτογραφίες σας!!!!!! πολύ μου άρεσαν! νομίζω πως το πρώτο ανήψι είναι τεράστια λατρεία για τους περισσότεορυς =)

GLOBAL said...

είναι μέρες, που βάζω και ακούω την ανηψιά σου να τραγουδά χριστουγγενιάτικα.

είναι τέτοια posts, που υπενθυμίζουν πως για άλλη μια φορά, πως αυτά τα μικρά και τα απλά, κρύβουν έναν σκασμό αλήθεια και αγάπη μέσα τους.

καλημέρα, θειάρα!

*οι φωτογραφίες σου, άλλα τόσα να έχουν να λένε.

καλημέρα said...

Γεια σου Θειάρα!!!
Εμ, τώρα χαζά θα λέμε; Δεν ξέρει το παιδί τι λέει; Φαντάσου πώς σε έχει μέσα του!(και καλά κάνει βέβαιαι, γιατί χαζοθεία σαν εσένα όσο πού αλλού θα βρει...)

φιλιά!

Υ.Γ. Το ποστ σου της γυμνής ποδηλατοδρομίας σήμερα το διάβασα. Πλάκα κάνεις ή είναι αλήθεια;

Anonymous said...

Ρε γκαρνασίνα..τι κάψουρα τις έχεις της "ΑΝΙΨΑΡΑΣ"
Πάντα έτσι να είσαστε...

xryc agripnia said...

**Γιατρε μου...Σιγα,που την ξεχειλωσα!Τσιμπα δυο φιλια για να μην γκρινιαζεις.

**Lina...Ευχαριστω,ευχαριστω.
Λατρεια,δεν θα πεις τιποτα.

**Global...Tι μου θυμισες!
Φιλια πολλα,κοριτσι.

**Αναστασια...Με εχει μεσα της,ακριβως οπως την εχω και εγω.
Εχουμε τρεελη αγαπη η μια στην αλλη.
υ.γ...Ετσι διαβασα.Ετσι λεω.

**AuntDonna...Eιδες,ειδες;
:)

Φιλια και καλησπερες.