Friday, February 15, 2008

Nostalgia.

Kαποτε υπηρχε ενα μαγαζι...
...θυμαμαι, την ησυχια που ειχε τα πρωινα. Σκουπιζα το δρομο και ακουγα μονο το φσιτ, φσιτ της σκουπας.
Θυμαμαι τις πρωτες ακτινες του φωτος, που αλλοτε τις αποζητουσα και αλλοτε τις απεφευγα.
Θυμαμαι ολα εκεινα τα βιβλια που διαβασα σε εκεινη την καρεκλα τους χαλαρους μηνες.
Θυμαμαι τη μουσικη που εβγαινε απο μεσα μου.
Τους πρωτους καφεδες της ημερας. Τον πρωτο συνηθως μονη μου και τον δευτερο παντα με παρεα.
Ολους τους ανθρωπους που περασαν απο εκει και ας μην μιλησαμε ουτε μια φορα.
Αυτους που ερχοντουσαν καθε χρονο μονο για μας.
Εμενα, κουρασμενη και κατακοπη αλλα χαρουμενη.

Δυσκολα αφηνεις τοσα χρονια πισω σου. Ειδικα τωρα που βγαινει ο ηλιος.

Υ.Γ...η φωτο δεν ειναι δικη μου. Τη βρηκα στο flickr εντελως τυχαια και γι'αυτο και μ'επιασε αυτο το πισωγυρισμα. Μου εφερε τρελλη αναταραχη στο μεσα μου και δυνατο αερα στα πανια μου.

8 comments:

DR PAKO® said...

Nostalgia...
Paraksenh,glukopikrh,epiponh,aparaithth nostalgia!!!
Ti 8a eimastan an den eixame kati na nostalgoume,na anapoloume kai pou kai pou na taksideuoume ekei pali,estw kai me to mualo mas?
Skeftomai na "taisw" th dikh mou nostalgia,phgainontas ekei,estw gia liges meres.Mhpws na ekanes to idio...?
Mhn ksexnas:ena kainourio kefalaio anoikse sth zwh sou kai kapote 8a nostalgeis autes akribws tis "mwroudistikes" meres!Zhse tis!!!
Ta filia mou,nostalgika...

mindstripper said...

Θέλω να πω τόσα πολλά και δε μου βγαίνει τίποτα.

Σε φιλώ, εδώ έχει ήλιο.

ONOMATODOSIA said...

οι αναμνησεις ειναι ωραιο πραγμα...

αναμνηση και νοσταλγια δεν ειναι το ιδιο .ε;

xryc agripnia said...

**dr pako
Τα φιλια μου :)

**mindstripper
μικρη μου μαργαριτα,
ημουν σιγουρη πως εσυ θα καταλαβεις απ'ολους πιο πολύ..

**onomatodosia
οχι δεν ειναι. Η νοσταλγια ποναει.

Anonymous said...

Γράφεις "Θυμάμαι......" και "Δύσκολα αφήνεις τοσα χρονια πισω σου..."
Θέλω να πιστεύω ότι αφήνουμε πίσω μόνο αυτά που επιλέγουμε. Ό,τι θυμάσαι, είναι σίγουρα μαζί σου. Αυτά που ζήσαμε και θυμόμαστε είναι κομμάτι μας ή καλύτερα είναι ο ίδιος μας ο εαυτός.. Και ο καλύτερος εαυτός μας είναι οι όμορφες αναμνήσεις, που παραμένουν ως ανεκτίμητος θησαυρός στα βάθη της ψυχής μας. Έτσι, πριν φθαρούν, όπως στην φωτογραφία με τα πιο όμορφα χρώματα..
Αυτό το κομμάτι είναι δικό σου, όπου και αν είσαι. Η αλλαγή τόπου, τοπίου ή ανθρώπων ίσως είναι η ευκαιρία σου να ξαναχτίσεις και να ξαναζήσεις το ίδιο γλυκό κομμάτι του, με νέα διάθεση και κέφι. Άλλωστε η Ιθάκη είναι απλά ο προορισμός, ο δρόμος έχει τη μαγεία…
Ευχαριστώ για το URL
Φιλιά

efoudi said...

τουλάχιστον μας μεταφέρεις σε εκείνο το παρελθόν που εσύ δεν θα ξαναζήσεις κι εμείς μόνο μέσα απο τα μάτια και τις γραφές θα ζήσουμε τις αναμνήσεις σου...

p.s.κάποιος μου σφύριξε ότι το φσιτ φσιτ δεν ήταν απο τη δική σου σκούπα..αληθέυει;;
;)

xryc agripnia said...

**elisso... Εχεις απολυτο δικιο σε οσα λες και πιστεψε με,τιποτα δεν χανεται στο βαθος της ψυχης μου.

**efoudi...Αυτα τα λενε αυτοι που με μισουνε.Δικο μου ηταν και δεν θα το ξεχασω και ποτε.

Τα φιλια μου,κοριτσια.

manetarius said...

Ααααχ ονειρεμένη Αμοργός...
Ηλιόλουστες διακοπές...
Αγαπημένα καλοκαίρια...
:)