Sunday, August 27, 2006

To καλοκαιρι περασε...

...ως εξης:Με μεγαλες και οδυνηρες περιοδους αυπνιας-ακριβως οπως ο χειμωνας δηλαδη-.Με εξαντλημενες αντοχες.Με μεγαλες χαρες και μεγαλα ζορια.Με κλαμματα και γελια.Με καινουργιους ανθρωπους στη ζωη μου αλλα και παλιους που ξαναγιναν καινουργιοι.Με εξομολογησεις,με αποδοχες,με ερμηνειες,με εθισμους.Ηταν δυσκολο αλλα και λυτρωτικο.Ηταν μεγαλο και ελπιδοφορο.Αλλα κυριως ηταν γενναιοδωρο.Μου εφερε εναν υγειεστατο,πανεμορφο και καθολου γκρινιαρη βαφτισιμιο.Μου εφερε χαλαρωση στο μεσα μου.Μου εφερε νεα σχεδια.Μου εφερε νεα ταξιδια.Ομορφες εικονες.

Φιλια απο μια τρελλονονα.

8 comments:

Παπαρούνα said...

:)
στην υγειά του μωρού...
χικ!

mindstripper said...

"Καθόλου γκρινιάρη";...
Από το μπαμπά πήρε; :-P

Ένα φιλάκι στα τρυφερά του δαχτυλάκια από μένα. Και μία σούπερ αγκαλιά στη μαμά. Όταν έρθει η θεία, θα φέρει και τη μπάλα μαζί.

nyctolouloudo said...

αγόρι ε;

να τους ζήσει!!!!

να σου ζήσει!!!!

πολλά φιλιά στη μαμά του!!!!

( και σε σένα μπρε....)

xryc agripnia said...

Ευχαριστουμε κοπελιες!Αγκαλιες και φιλια και απο τους δυο μας.

snikolas said...

Πολύ όμορφο καλοκαίρι δηλαδή...

Να σας ζήσει.

mortaki said...

βρε βρε...νουνά εεε??
:)))))))))))))))))))))))))))
αυτά είναι post!

candyblue said...

Μοναδικό λοιπόν αυτό το καλοκαίρι
και κοίτα να δεις που λίγο πολύ μας έφερε τα ίδια πράγματα,αν όχι με αυτή την σειρά προτεραιότητας.

Νονά,το νου σου...να δίνεις πρέπει από δω και πέρα,όχι μόνο υλικά δώρα
και από τα άλλα, τα πνευματικά
και τα έχεις μπόλικα!

xryc agripnia said...

@Νικολα...ευχαριστουμε,ευχαριστουμε.

@Μortaki...Οχι νονα...τρελονονα παρακαλω.Διοτι εντος του μηνα περιμενω να γεννηθει ακομα ενα.Αυτα αποφασισαν να ερθουν μαζι στον κοσμο και εγω αποφασισα να μεινω αφραγκη τον επομενο χειμωνα.

@Candyblue...Ευχομαι αυτο να ηταν το πιο αδειο καλοκαιρι μας σε σχεση με αυτα που ερχονται.Ευχομαι και οι χειμωνες μας να ειναι αναλογοι.

Οσο για τα αγαθα και τα δωρα ελπιζω να μπορεσω να δωσω οτι εχω και οτι αντεχω απο την καρδουλα μου.

Σας ευχαριστω και σας φιλω,ολους.